2020. szeptember 11. 15:39 - Ragnafan1992

BnHA Star Knight Deku 6. Fejezet: Mentőgyakorlat, avagy… süllyedő hajóra.

Aizawa és Urahara kintről figyelték az eseményeket. Mikor Ochako és Momo az ájult Iida társaságában felért, teljesen értetlenül néztek rájuk.
- Ez mégis mit jelentsen? Aizawa tanár úr áll az egész mögött? – kérdezte Ochako.
- Így van. Az extra földrengés a feladat része. Hiszen, az efféle katasztrófáknál mindig beüthet a gikszer és az efféle stressz leküzdését szeretnénk felmérni.
- Ebben a helyzetben, ha nem tudsz másokat, vagy ne adj isten, saját magadat menteni, akkor alkalmatlan vagy az efféle feladatokra. Szemmel láthatóan ti hárman érkeztetek meg elsőnek. A többiek hol vannak? – érdeklődött Urahara.
- Midoriya és Tsuyu visszamentek a többiekért. Viszont, másokról fogalmam nincs. – vágta rá Momo és elkezdett egy leereszthető létrát idézni. Ekkor Aizawa egy távirányítót vett elő és benyomott egy másik gombot.
- Ideje megsürgetni a dolgokat.

Mikor a földrengés véget ért a másodikon, Todoroki és Tokoyami szó szerint be voltak szorítva. A folyosó, ahol tartózkodtak mindkét irányban törmelék zárta körül és az oszlopok el elkezdtek repedezni. Todoroki jéggel próbálta megerősíteni a falakat, hogy bírják a súlyt.
- Sajnálom, hogy nem tudok segíteni, de ha itt aktiválom a Dark Shadowot, akkor elszabadulna. – mondta Tokoyami csüggedten. Társa csak legyintett és próbált valamit kiagyalni. Gondolkodni alig volt ideje, mert felette beszakadt a fellettük lévő padlózat. Tokoyami rögtön aktiválta a Dark Shadowot, ami ugyan ellökte Todorokit, ám ezzel egyidőben elszabadult és hatalmas sikoltással csapkodott vaktában. Todoroki hangtalanul elbújt. Használná a lángokat, de nem tudhatta, hogy van e annyi levegő, hogy a lángokat kellő ideig még tartsa és normálisan tudjanak levegőt venni az akció után. Az egyetlen, amit tehetett, hogy jégcsapdába zárja barátját, ha az elszabadult Quirkje kiszúrná. Működött volna a dolog, ha nem ropogott volna az egyik tartóoszlopon a jég. Ettől a Dark Shadow megütötte az oszlopot, amitől felette leszakadt a felsőbb emelet egy része. Todoroki sutba dobva tervét hatalmas jégoszloppal lökte ki társát és azonnal jégbe zárta, ám a lény kitört és Todoroki felé ugrott. Ekkor a srác a tüzet akarta használni, de a szerencse rámosolygott, ugyanis a lámpák mind felgyulladtak és a Dark Shadow eltűnt és csak az összeesett Tokoyami volt látható.
- Sajnálom, hogy megtörtént. – motyogta kábán és felállt.
- Nem történt semmi baj. Jussunk ki innen. – mondta Todoroki mosolyogva. – Már a Quirkod akaratlanul ugyan, de új kijáratot csinált. A lyukhoz álltak és a srác jégoszlopa felvitte harmadikra. – Ding! Ding! Fehérnemű osztály. – jegyezte meg töretlen mosollyal. Ragna, ez komoly? (Mi? – R.) Az, hogy kezdi átvenni a fárasztó humorodat. Tudod, mit? Maradjon ez a kérdésem költői. Vissza a történetre, a harmadikon már Ai nagyban vezényelte a többiek kimenekítésén hálókból és ragasztógolyókból készült csúszdán. Egyedül Kyoka nem tudott mit kezdeni, akinek a lába eltört a törmelékhalmaztól, ami ráesett, amikor Kojit mentette meg. Tokoyami az immár biztonságosan használható Dark Shadowval kapta fel a lányt és úgy csúszott le. Addigra már én és Tsuyu is odaértünk.
- Nocsak! Asszonyodat hol hagytad? – kérdezte Ai kuncogva.
- Ő éppen a kinyitott liftajtónál várakozik a többiekre.
- Aha! És Tsuyu társaságában jöttél helyette. Ne kamuzz, tudom, hogy vágysz arra, hogy az a nyelv végigkotázza…
- Én nem te vagyok, jó? – morogtam rá, mire Ai felnevetett.
- Már megbocsássatok, de szólítsatok csak Tsunak.
- Én inkább nyelvvarázslónőnek hívlak. – jegyezte meg Ai, mire a békalány csak kacsintott. Todoroki is leérkezett utolsóként.
- Akkor, ha jól számoltam, Bakugoék vannak lemaradva. – jelentette ki Todoroki.
- Fenébe is azzal a hősködő okostojással. Megyek és kihúzom a csávából őket.
- Én is veled megyek. Tsuyu jobban érvényesül a liftbeli kimenekítésnél.
- Ahogy mondtam, elég csak Tsunak szólítani. – jelentette ki a békalány, mire Mineta kifogyott a béketűrésből.
- TSU! TSU! TSU! Boldog vagy mostmár?! – kiáltotta teli torokból.
- Többé-kevésbé. – jelentette ki.
- Helyes, mert van egy rosszabb hírem. Nem érzitek ezt?
Beleszagoltam a levegőbe és rájöttem, hogy a szőlőpofa mire akar célozni. Gázszivárgás. Hiányzott, mint köröm a hímvessző végéről. Aizawa mostmár kezdi túlzásba vinni.
- Akkor nincs időnk itt tökölni. Ha a legalsó szinten is szivárog, akkor a piromán barom egy jó robbantással repít minket a levegőbe.
- Annyira azért csak nem hülye, hogy megtegye, ha kiszagolja.
- Éppen ez a baj. Bakugo szaglása nagyon gyenge a képessége miatt és csak a nagyon erős szagot érzi.
Kijelentésem után Todorokival azonnal elkezdtünk rohanni a lépcsők felé.

A társaság nagy nehézségek árán bár, de sikerült megtalálniuk Bakugoéknak a legalsó emeleten a bajbajutott civilt, akit egy bábú helyettesített. A törmelék majdnem betemette.
- Akkor mondom a tervet. – fogott bele Bakugo, immár normálisnak mondható hangnemben. – Kirobbanton a civil feje feletti törmeléket, ti meg szépen kihúzzátok.
Ekkor Eijiro azonnal Unbreakable formába váltott, majd a túsz lábánál lévő vaskosabb betondarabot emelte meg.
- Süket vagy? Mi a…
- Nincs időnk az egódat fényezni! Különben is, a terved őrültség, mert azzal ránk is omlaszthatod a kócerájt. Helyette inkább húzd ki a tagot.
Eijiro kijelentése inkább csak riválisom felé szólt, mert Kaminari gondolkodás nélkül kezdte óvatosan kihúzni a bábút. Bakugo gyilkos tekintettel ugyan, de teljesítette a kérést és nagy nehezen ki tudták venni a bábút. Eijiro ennek láttán azonnal elengedte a tömböt, ami a vártnál hangosabb puffant és mellé gurgulászó morajlás társult.
- Ó-ó.
Kaminari kijelentése több, mint helytállónak bizonyult, ugyanis, a víz kezdett fokozatos tempóban áramlani. Indultak volna visszafelé, csak a baj ott kezdődött, hogy az el volt torlaszolva.
- Új kijárat után kell néznünk. – morogta Bakugo. Ekkor az egyik közeli fémlap befagyott és kivágódott. Todoroki és én megérkeztünk.
- És csak említeni kellet. – mondta vigyorogva Eijiro. – Midoriya! Itt vagyunk!
- Hála égnek. – sóhajtottam, miközben lyukon keresztül másztam be. – Akkor fogjuk a civilt és tűzzünk ki innnen. Nem tudjuk…
- Na álljon meg a menet! Ki mondta, hogy ez a zöld vesztes a főnök?! – kiáltotta riválisom. – Én voltam az egyetlenegy, aki a feladatot elvégezte, nem te!
- Oh, hogy oda ne rohanjak. – jelentettem ki cinikusan. – Mindenki ezen a feladaton volt, csak inkább a sérülteket mentettük ki, mert megbíztam benned. Más látok viszont. Neked szigorúan tilos bizalmat szavazni, mert laza lendülettel léptél vissza jellemileg.
- Miről pofázol, taknyos?! Szétverjelek?! – kiabálta Bakugo.
- Elmondom. Az elmúlt hetekben folyton minket basztatsz a kritikáiddal. Komolyan, a régi időket emlékezteted, mikor még az első évadban voltunk! Senki nem dobott rád követ, de ha így folytatod, akkor mindannyiunktól megkapod a leckét. Remélem, világos voltam.
Ekkor Bakugo hirtelen ledöbbent. Ha nem is az én szavaim miatt, akkor az olvasó által látott jellem és karakterfejlődés lebegett a szeme előtt, amit két fejezet alatt kis híján megölt, ezzel majdnem elhozva a karaktergyilkosságot. Felsóhajtott.
- Igazad van. Induljunk a kijáraton.
Ám, ekkor ismét egy kisebb rengés történt, ami miatt Kaminari a vízbe esett és az általunk kreált bejárat előtt is beomlott a fal. Az elekrtomos srác kapálózott a vízben.
- Segítség! Segítség! Megfulladok! Nem kapok…
- Akkor talán állj fel. Csak derékig ér a víz. – morogta Bakugo. – Valami más módszer nem létezik?
- De. – mondta Todoroki és kiemelte Kaminarit és befagyaszotta a víz felszínét úgy, hogy a szivárgás egy hatalmas jégoszlopban végződik.
- Értem már, mit akarsz ebből kihozni. – vágtam rá gyorsan. – Ráálunk a pontra és várunk. Amikor a víz annyira felgyülemlik, akkor az oszlop alja kipattan és felfelé fog vezetni utunk. A felettünk lévő törmeléket pedig szétverjük.
- Akkor ledarálom a felettünk lévő betont. – vágta rá vigyorogva Bakugo.
- Én a helyedben nem tenném. Odafent gázszivárgás van. Egyetlen szikra és nekünk kampó.
- Aizawa mindig is szeretett szadizni, de ez már egy másik kategória. – sóhajtott Kaminari. – Egyéb terv?
- Minden erőmet bevetve kilövök egy Tenha Kassatsut. Annak bőven elégnek kell legyen ehhez a feladathoz és szikrát se generál. Röviden: robbanásmentes kijutás.
Felugrottam a jégoszlop tetejére és kezeimet úgy állítottam be, hogy a technikánál szokás. Emellé, aktiváltam a Reverse Dragon Breathot a biztonság kedvéért. Mikor mindenki más is felszállt a mellém, Todoroki egy jégből készült fúró idézésére készült, hogyha rosszul sütném el a technikát vagy nem lenne elég erős. Egy perc múlva a víz kirobbant alul, igazi puskagolyóként repítve felfele. Fél méterrel a fejünk felett aktiváltam a technikát.
- TENHA KASSATSU! – kiáltottam és testemet arra ösztökéltem, hogy minden energiám a lövésbe irányítsam. A beton szó szerint morzsává aprítódott, miközben haladtunk felfelé. Már csak három emelet… kettő… egy… a testem kezd merülni… az ájulás kerülget. Meg kell…csinálnom…
A gyakorlóterület bejáratánál voltak már a többiek. Súlyosan vagy minimálisan sérülteket Recovery Girl már kigyógyította. Ekkor egyetlen hatalmas robajjal repültünk fel, lényegében új négyes metróként kifúrva a talajt. Amikor a jégsziget landolt, mindenki zanyált orral előre. Vége volt a gyakorlatnak és túléltük. Én csak a földön feküdtem. Erőm sem volt felkelni.
- Ez aztán egy élmény volt. Viszont, amire nagyon szükségem van az egy fürdő, kiadós kajálás, és…
- Drágám. Mindent megkapsz. – mondta Ochako mosolyogva és leguggolva megcsókolt. Úgy éreztem, hogy ettől új erőt kaptam, amitől sikerült felállnom.
- Ennyi emeletet leomlasztottál a Tenha Kassatsuval? – súgta halkan Urahara, mikor odaért hozzám. Csak bólintottam, mire elmosolyodott. – Tényleg sokat fejlődtél ilyen téren is.
- Osztály! Kitűnő munkát végeztetek! Sikerrel megmenekültetek és a civilt is kimentettétek.
- Tanár Úr! Egy kérdés feltehetek? – kérdezte Tsuyu.
- Persze, mondjad.
- Elhiszem, ha azt mondjátok, hogy a földrengés és a csőtörés benne van a pakliban és szándékosan csináltátok. Viszont, a gázszivárgás muszáj volt?
Ekkor a két tanár döbbenten összenézett.
- Szivárgás? Egyáltalán nem raktunk bele ilyet ebbe a helyiségbe. – nézett döbbenten Aizawa.
- És ha már a kérdéseknél tartunk… Kaminari! Visszaraktad a kábeleket, mikor feltöltötted a generátort?
Válaszra nem volt idő, mert a teljes pláza felrobbant. Todoroki azonnal jégfalat állított fel, ami megvédett minket a betondaraboktól.

Később sok dologra derült fény. A Gamma gyakorlóterületet egy totál amatőr és emellé kókler cég csinálta, akiknek annyira beleszarok-hugyozok mentalítással dolgoztak, annyi építési hibával, mint amennyi szőrszál van egy Yetin. Bakugo idegességére is fény derült: Nem tudta feldolgozni, hogy a kérdezz-felelek során derült ki, hogy belőle készül a legtöbb yaoi és noha toleratív (akármennyire hihetetlennek hangzik. – R.), teljesen kiakasztotta. Ezt sikerült annyiban kezelni, hogy Ai és én közösen elmagyaráztuk: Belőlem is hasonló mennyiségű tartalom készült már és fog is, csak emellé még incest tartalom is járul hozzá. Ergó, nekem egy időben mondogatta, hogy tegyem testileg boldoggá anyámat, mégse rágtam be. Bár, azt kihagytuk, hogy már az anyjával is összefektettek már nem egy alkalommal. Legalább, sikerült megnyugtatnom, így visszaállt minden a rendes kerékvágásba és később bocsánatot kért mindenkitől.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://animekesgames.blog.hu/api/trackback/id/tr6916198068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása