2019. szeptember 19. 17:18 - Ragnafan1992

Helyzetjelentés 2.0

Sziasztok! Eléggé váratlanul írok, elismerem, de most van is okom rá, ugyanis nem egypár extra dolog történt a fanfiction sorozatom, a Star Knight Dekuval kapcsolatban. Ugyanis, Augusztus óta elég sok lefolyt a Dunán, szóval lássunk hozzá.

 

1. Angol fordítás: Ahogyan régebben a szünetem után írtam, két fordítós fog ügyködni a munkálatokban. Rá egy héttel az első elég nyomós okkal, de otthagyta a projektet, egészen pontosan xx18Rolandxx. Mangekyo022 pedig csak egy évadot vállalt el, amit a Wattpad oldalamon olvashattok. Akkor mi a helyzet a továbbiakban? Olyan irreális árakat írogattak nekem, mint a jóélet! Nem vicc 1,5 Ft/karakter, meg ehhez hasonlók egy eleve ingyenes műre szerintem irreális és hajmeresztő, de a másik se volt kutya, aki az elküldött fejezetnél kijelentette, hogy nem alkalmas a művem a fordításra (Jah és ő is pénzért cserébe csinálta volna, szóval röhejessé tette magát, de ez már magánvélemény.). Akkor hogyan tovább ezen a téren? A kezemet leveszem róla. Ha valaki szeretné fordítani, az megteheti, csak akkor jó előre jelezze privátban, vagy kommentben!

2. A Negyedik Évad előtt történni fognak dolgok hőseinkkel. Egészen pontosan, egy kis kikapcsolódás, nyaraló arccal. Anno a BnHA gyengeségeknél fel sem tűnt egy nyilvánvaló hiba, miszerint az események Japánra korlátozódnak le (Senki ne jöjjön nekem az I-Szigettel. Az is Japánban van, csak fiktív helyszín!) és néha tesznek amcsi hősökről megjegyzést. Szerintem ez nem igazán jó, bárhogy nézzük. Így jutottam el arra az elhatározódásra, hogy az első külföldi arcot megcsináljam. Így fog az 1-A osztály kijutni Magyarországra! Ám, nem itt kezdődnek a meglepetések sora! Midoriya apjának hollétére is fény derül és arra is, hogy miért nem jelzett maga felől semmit. És egy nem kívánt harcba is belecsöppennek, szóval lesz itt móka és kacagás.

3. Ami Overhaul utánni történéseket illeti: Itt is hoztam egy döntést azért, hogy szabadjára engedjem a dolgokat. Ennek egy oka van: Kohei nem tudta és nem is tudja, mit csináljon művével, nekem viszont nincs kedvem várni azzal, hogy miket agyal ki. Ez mekkora kihatással lesz a művemre? Élből kezdjük azzal, hogy a negyedik szezon után már másodosztályosok lesznek! Igen, mert a mai napig is Dekuék elsőévesek! Az új első osztály néhány új karaktert is vonz magával.

4. Joggal jön a kérdés, akkor ez azt jelenti, hogy van ötleted arra, hogy mik legyenek a továbbiakban Kohei nélkül? Igen. Emlékeztek Stain elvére, ami miatt ölte a hősöket: Mert hamisak és már csak a pénz és a hírnév érdekli őket. Utánanéztem, hogy ez Kohei szerint mit jelent és ekkor láttam meg, mennyire gyerekbaráttá tette a mangáját. Spoiler: A hősök azért gonoszak, mert fánkot és csokit esznek! Zseniális magyarázat, mondhatom. Én megmutatom néhány helyen, hogy milyen egy igazi hamis hős! Uzsorások, akik pénzt követelnek azért, hogy védjék az embereket, a gonoszokat folyton kiszabadító, hogy meglegyen a munkája stb. Bár, egy biztos van: Egy per, ahol egy ügynökség vezetőjét fabrikált okokkal akarnak kivonni a forgalomból stb. Szóval, vannak elképzeléseim.

5. "DE VÁRJÁL! Hiszen Tomurának jellemfejlődést adtak és motivációt, hogy miért ilyen! Akkor kukázni fogod a gonoszok jellemfejlődését?" Nem fogom, sőt, próbálok néhány esetben rávilágítani erre a részre. Ám, nem feltételnül akarom az egyik legbénább és legszánalmasabb gonoszra sok erőt belefektetni. Helyette az OC gonoszok, Dabi és Himikon fogok dolgozni többet. És nem fogom csavarok nélkül se hagyni a történetet sem. 

6. A többiek tekintetében sem lesz elhanyagolandó a jellemfejlődést és itt már elhatároztam egy merészet: Minetát sokkal szimpatikusabb karakterré fogom tenni. Bizony! Jól olvastátok. A fanok egyik legutáltabb karakterének is emberibb oldalt adok! Továbbá, még egy párkapcsolatot tervezek, pontosabban Bakugo és Eijiro kapcsolatát. Természetesen, ez hosszú folyamat lesz és nem olyan biztos, de lehet róla szó. Emlékszek, mennyire csalódott arcuk volt egyeseknek, akik konon hallották, hogy Midoriya Ochakoval jött össze. Mondjuk, nem amiatt fognak összejönni. Személyes meglátásom, hogy van köztük valamennyi kémia, szóval elképzelhető ötlet.

7. Egyik olvasómmal karöltve alapítottunk egy facebook csoportot, ami szintúgy BnHA-s alapjai vannak. Ennek egy oka van. Az egyetlen magyar csoport folyamatos admin gondokkal küzd. A csoporthoz Itt lehet csatlakozni!
A Discord szerver is él, amit én alapítottam. A linkre lehet kattintani:
https://discord.gg/8HHX3vT

Utolsó nagyobb hírem a Decemberi mozifilmmel kapcsolatos. Az már nem valószínű, hogy be fog kerülni a sztorimba, ehelyett egy saját ötlettel álltam elő. Dimenzió Szakadás a címe és a lényeg, hogy a harmadik és a negyedik (nyaralós) évad között játszódik. A sztori, hogy egy gonosz össze akarja omlasztani az eredeti és a saját dimenziómat, hogy az abból kinyert energiát felhasználja. Ennek viszont nem várt akadályai lesznek. Az első, hogy egy hétig tart az összeomlás, másik, hogy a Kohei féle Midoriya az univerzumomba kerül. Ennyit csináltam meg. Természetesen, ezt Decemberre fogom posztolni, elvégre egy mozifilm hosszúságú írás nem ötperces munka.

Ennyi lett volna ez a poszt. Legközelebb pénteken, szombatom és vasárnap fogok posztolni, ezzel lezárva a harmadik évadot! Sziasztok és Plus Ultra!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://animekesgames.blog.hu/api/trackback/id/tr8215131132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bartusz 2019.11.08. 10:12:17

Szia, most a héten keztem el olvasni az írásaidat és meg kel mondjam, hogy be*arás milyen jó, humoros, átgondolt és érdekes, ezek a tervek is nagyon jól hangzanak, bár én nagyon vártam volna az edigiekben egy TodoMomót vagy egy TokoTsuyut, bár még reménykedek.
A Bakugo x Ejiro ellen se vagyok bár jobban vártam volna KiriMinát, de nem lehet mindig az amit az ember akar.
Tovább is figyelemmel kisérlek és csak így tovább!

PLUS ULTRA!
süti beállítások módosítása