2020. augusztus 15. 14:57 - Ragnafan1992

BnHA Star Knight Deku kérdezz-felelek Plus Ultra! 1. Fejezet: Diákok és ovisok.

Az előírt nap reggelén a csoport elindult Ragna lakása felé, ahol a mi részünket tartották az interjúztatásban. Velem együttvéve a csoportban volt Bakugo, Eijiro, Tsuyu, Ai, Mineta, Toru, Kaminari, Kyoka és Ochako is. Ai jókedvűen emelte fel Minetát és csókolta meg menetközben. Bakugo és Eijiro éppen megosztották tapasztalatikat a legutolsó Konyha Ördöge évadról. Én pedig Ochako kezét fogva, lényegében a falka elejében haladtunk.

Mikor megérkeztünk, az ajtó kivágódott és a két kicsi, Eri és Peter jöttek minket üdvözölni. Peter egyből nővéréhez rohant és átölelte.
- Hogy van a kis öcsipókom? – kérdezte mosolyogva Ai és megsimogatta a kissrácot. Eri pedig kettőnket puszilt meg.
- Nocsak, üdv a társaságnak. – mondta Rei, aki Todorokival együtt jött ki. – Látom, mind megérkeztetek. Jelenleg én nem leszek veletek, mert el kell mennem a kérdezz-felelek helyszínére.
A kislány odarohant (pót) anyjához és átölelte.
- Aztán légy jó, pöttöm. – mondta Rei és megpuszilta.
- Rendben.
Mikor beléptünk a lakásba, Ragna már fogadott minket.
- Sziasztok! Foglaljatok helyet. Igaz, ez a kis kajamennyiség nem sok, de jelenleg a szakács a házban kicsit elaludt, én meg eléggé kétbalkezes vagyok ilyen téren. Szóval, maradt a vásárolt készkaja.
- Hagyd csak! Senki nem tökéletes. – legyintett Bakugo jókedvében. – Bennem mondjuk hiányzik a hibázás.
- Vagy az önkritika. – jegyeztünk meg Aival egyidőben. Riválisom nem vette fel a kesztyűt, hanem leült és töltött magának egy pohár kólát.
- Tíz perc múlva kezdjük az interjút. Ha nem gond, akkor Eri és Peter elsőbbséget élvez. Todoroki úgyis kiviszi őket a hátsó udvarban található játszótérre.
Kinéztünk és láttuk, hogy egy nagyon jól összerakott hinta, mászóka, homokozó együttese látható. Mégis, a legérdekesebb pontja a kertnek egy kis virágültetvény, amit karók és zöld zsineg kerített el. A karón még két rajz is volt.
- Ezeket mi ültetjük és gondozzuk. – mondta lelkesen Eri, két falat között.
- Szép munka. – ismertem el, majd Ragna felé fordultam. – Kik a többi kérdezők? Ha már két forduló van még.
- A szülőket Urahara és Present Mic kérdezi, míg a gonosztevőket és a rosszakból vált jókat Dan és Jake.
- Őszintén sajnálom őket. – jegyezte meg Bakugo. – Attól a Tomura névű balszerencse csomagból nem lehet sok értelmeset kiszedni.
- Ahogy belőled sem, mégis itt vagy harmadik alkalommal. – tette hozzá Ochako, mire a társaság egy része felnevetett. Bakugo a szokásos kiabálásával próbált visszavágni, de az csak a viszályára sült el.

Tíz perc múlva Eri és Peter leültek a könyvekkel kimagasított székeken.
- Hölgyeké az elsőbbség. – mondta Ragna és elővette a kérdéssorokat.
Mindketten bólintottak.
- Akkor az első kérdésed ProfessorFoxitól, hogy ki a kedvenc szuperhősöd?
- Egyszerű a válasz. Azok, akik kimentettek Overhaul markaiból. És természetesen anya és te is.
- Én nem vagyok számodra hős? – kérdezte kicsit durcásan a pókfiú, mire Eri megsimogatta a buksiját.
- Te is az vagy. Bocsáss meg, hogy kihagytalak.
- Akkor a következő kérdés: Ki akarod rendesen tanulni a Rewindot, vagyis a képességedet?
- Igen. Szeretném, ha Mirionak visszaadjam az erejét, amit elvettem tőle. Tudom, hogy nem én tettem, de akkoris hibásnak érzem magam miatta.
Ragna felmutatta a hüvelykujját kacsintás közepette, ezzel mutatva, hogy meg fogja csinálni.
- Melyik a kedvenc meséd vagy meséid?
- Amióta itt vagyok, azóta nagyon sokat bepótoltam. Asterix és a 12 próba, Animánia, Pindúr Pandúrok, Totaly Spies: Született kémek. – számolta össze Eri az ujjait segítségül hívva.
- És a Tini Titánokról se feledkezz meg. – tette hozzá Peter, mire a kislány bólintott.
- Rendben. – mondta Ragna és legépelte a választ. - Most, hogy biztonságban vagy mik a terveid a jövőre nézve? Roland kérdezi.
- Kedves Roland! Először ki akarom heverni a múltat, mert azon még nem lendültem át teljesen. Aztán kitapasztalni a képességemet és végül énekesnő akarok lenni.
- Nagyszerű énekesnő leszel, pöttöm. – jegyezte meg az író gépelés közben. – A következő kérdés szintúgy Rolandtól érkezett: Egy 10-es skálán mennyire érzed jól magad a nevelőszüleidnél?
- Kedves Roland! Nincs az a szám, amivel ki lehetne fejezni a nevelőszüleim szeretetét. Megértőek, mindig figyelnek rám és segítenek, amikor bajban vagyok. Hálás vagyok nekik.
- Nem kell semmivel visszafizetned, csak a mosolyoddal, kincsem. – válaszolt Ragna és Peter felé fordult. – Akkor te jössz, kicsi pókocska.
- Ezaz! Jöhetnek a kérdések! – kiáltott fel lelkesen és megpördült a székkel.
- Lelkesedésed van, azt látom. Akkor az első kérdés: Szereted Pókembert?
- Igen! Annyira menő, ahogy a házak között himbálózik és püföli a rosszfiúkat!
- Értem. Szeretnél szuperhős lenni? Ha igen, akkor mi az indoka?
- Még szép! Anyám és nővéreim a legjobbak, akiket ismerek. Ráadásul, All Might összes videóját már betéve tudom. Nem kell félnetek! Miért? Mert itt vagyok!
Peter utánzása nem a legjobbra sikerült, de több a semminél.
- Akkor a következő kérdés: Tetszik neked Eri? Ez egy kicsit fura kérdés egy gyerektől.
- Nagyon szeretem. Aranyos, kedves és hiába néz ki törékenynek, eléggé kemény fából faragták. És a mosolya annyira édes, hogy az is egy újabb ok, hogy hős legyek.
- Annyira aranyos vagy. – jegyezte meg Eri és megpuszilta a srác pofikáját. Ettől elpirult és viszonozta.
- Ennivalóak vagytok. Akkor már nem, amikor elkolbászoltok valamerre, én meg annak adjak hálát, hogy eddig nem bottal üthettem a nyomotokat. – mondta az író kicsit rosszallóan. – De hát a fiatalság már csak ilyen. Akkor a következő kérdés az, hogy mi a kedvenc gyümölcsöd.
- Eper, alma, citrom, banán.
- És az utolsó: Mik a kedvenc színjeid?
- Kék, vörös, fehér.
- Készen vagyunk, rosszcsontok. Menjetek Todorokihoz és legyetek jók, ha tudtok…
- A többi nem számít. – vágta rá Eri mosolyogva és Peter kezét megfogva távoztak.

Kyoka lépett be nem sokkal a két gyermek után.
- Nocsak, elsőnek jelentkeztél?
- Dehogy. Húzással döntöttük el a sorrendet. Én húztam a rövidebbet.
- Ez is megoldás. Nos, az első kérdésed igazán érdekes: A fellépésednél te a Nickelbacktől a Herot énekelted, míg az eredeti Kyoka saját számot írt, a Hero too-t. Miért nem azt használtad?
- Vicces, hogy ezt kérdezed, de hadd mutassak valamit. – válaszolt a lány és a zsebéből kihúzott egy papírt, amit szétbontott. A Hero too teljes szövege volt látható. –  Ezt terveztem előadni. Aztán, egy hirtelen ötlettől vezérelve kitaláltam, hogy a kedvenc bandám egyik ismert zenéjét dolgozzam fel. Emiatt Momo kiszállt a dologból, de nem bánta. Utólag belegondolva meg nekem túl csicsás és parasztvakító volt az előadás. Inkább az egyszerű, de nagyszerű mellet döntöttem.
- És tetted ezt kiválóan. – jegyezte meg Ragna, mire a lány elmosolyodott. – Nem tudsz egyensúlyt teremteni a hős karrier és az éneklés között? Akárcsak Blue Rose.
- A zenélés csak egy hobbi. A hősi élet valóban fontosabb a számomra.
- Értem. Mennyi hangszeren tudsz játszani összesen?
- Elég sok zenét szeretek és ebből kifolyólag rengeteg hangszeren játszok. Akusztikus és bassz gitár, dob, harmónika, cselló, zongora, fuvola stb.
- Igen, a szobád tele van hangszerekkel, szóval nem csoda. – reagált az író és lepötyögte a választ, majd folytatta. – Van-e kedvenc sorozatod?
- Inkább animék jönnek be, az is olyan, amilyenbe zenék is vannak dögivel. Your Lie in April, Yuuri on Ice, de számomra a legjobb, az a Carole and Tuesday.
- Ezzek egyet tudok érteni. – bólintott Ragna. - Tervezed a közeljövőbe, hogy családi vállalkozás címén belépsz a szüleidhez a bandájába?
- Nem. Ahogy az előző kérdésből leszűrhetted, a zenélés csak mellékes.
- Akkor ennyi volt a részed. Hívhatod be a következőt.

Következőnek Baguko jött be. Arcán látszott, hogy optimista, lévén az előző ilyen alkalommal normális kérdésekkel bombázták.
- Kezdhetjük. – mondta mosolyogva.
- Rendben. Az első kérdés Rolandtól, nem félsz-e attól, hogy a nagy riválisod erősebb lesz nálad?
- Soha nem fog az megtörténni. Én is fejlődők és harcolok azért, hogy legyőzzem. Amikor a legutóbb harcoltunk, akkor felnyílt a szemem teljesen. Legközelebb, ha egymás ellen fogunk harcolni, akkor látjuk meg, mi lesz a vége.
- Korrekt válasz. Bár, nem vártam mást a Nabu szigeten történt eseményt figyelembe véve. – mondta Ragna és gépelte a választ. Közben Eijiro halkan besurrant a dolgozószobába és egy gumiskorpiót tartott a kezében. – Akkor a következő kérdés: Van-e olyan rovar vagy ízeltlábú, amitől félsz?
- Nincs olyan. Én nem ismerem a félelmet.
Ekkor vette észre, hogy a társa a hajába tette a játékot és rémülten felkiáltva ugrott fel és dobta le a kelletlen tárgyat. Amikor lenézett, ismételten felkiáltott.
- Menj a picsába, vörös riadó!
Eijiro röhögve távozott, miközben odakintről hallatszott, hogy ezt közösen terveztük.
- Ez válasz a kérdésemre. Logikus, nem sokan lennének egy skorpió társaságában.
- Lófaszt! – morgott Baguko, de az írót nem érdekelte, hanem a következő kérdésre tért rá.
- Gondoltál-e arra, hogy más legyen a szuperhősruhád?
- Nem érdekel, kinek tetszik és kinek nem! Semmit sem fogok rajta változtatni. Ha a kérdezőnek nem tetszik, akkor így járt.
- Ez csak egy érdeklődés volt. Nekem speciel tetszik a ruhád. – szabadkozott Ragna. - Mit szólsz ahhoz, hogy az összes BnHA férfi szereplője közül te rólad szól a legtöbb yaoi cucc?
Ekkor látszott riválisomon, hogy most bánta meg, hogy eljött erre a hulladékra.
- Nem tudom, miről beszélsz. Rólam eposzi cuccokat lehet találni. – vágott vissza sértődötten.
- Valóban? Majd meglátjuk. Ai! Be tudnál jönni egy percre?
- Nem kell kiabálni. Itt vagyok a hátsó udvaron. Gondoltam, bemászok, ha nem gond.
- Rendben. Mond csak, mennyi hentai cuccot lehet találni Baguko Katsuki taggel ellátva?
- Hűha. Fiatalabb nővérem csuklóból rávágná a választ, de én úgy saccolom, hogy minden második, vagy harmadik.
- Nem izgat, mert azok az eredeti fele szólnak és ennek a műnek messze nem lesz akkora népszerűsége.
- Persze, persze. Jó kibúvó. – vágta rá cinikusan Ai.
- Kapd be, te négykarú némber.
- Higgadj le, jó?! Gyerekek is vannak a közelben. – parancsolt rá Ragna a riválisomra. – Akkor jöjjön az utolsó kérdés: A rólad szóló következő yaoi cuccban ki legyen mögötted, miközben felveszed a szappant?
Ezt volt az a pont, ahol Ai annyira felröhögött, hogy majdnem kiesett az ablakon.
- A fal. És mielőtt kérded: Előttem se lesz senki. Én végeztem! Ekkora szart…
Ezekután Bakugo távozott, bevágva maga után az ajtót.
- Válogatós ficsúr. Midoriyáról is egy rakás yaoi cucc van, azt ő mégse sértődik be.
- Nem mindenki reagálja le hasonlóan a dolgokat. Tartok egy öt perc szünetet. Majd akkor jöjjön be a következő.
- Akkor maradok. Én vagyok a harmadik a sorban. A cigifüst meg nem zavar. Anyám dohányzott, csak egy éve leszokott róla. Egyik alkalommal a tüdőrákos figyelmeztetéses cigit kapott és cserét kért a hímivarsejt pusztítóra, mondván: Őt ez nem fenyegeti.
Az író erre hangosan felnevetett.

Gyors szünet után Ragna megnyitotta Ai kérdéseit. A póklány csak hátradőlt a széken.
- Akkor az első kérdés: Ugyebár a hatodik évadban szerepelt anyud és a kisöcséd, viszont, a két nővéred említve volt csak. Tudnál róluk mondani néhány információt?
- Akkor kezdjük a fiatalabbal. Eléggé elvont leányzó, ha nem küldetésről van szó. Általában a szobájában játszik valami otome hárem játékkal vagy romantikus cuccokat olvas vagy néz és sír a megható jeleneteken. Nem szószátyár, de szeret viccelődni. Egyik alkalommal, mikor a postás csomagot hozott és ő vette át anyum helyett. Senki nem vette észre, hogy a tag távozott, ezért megkérdeztem tőle az ajtón keresztül: Elment már a postás? Mire ő: Nem, de már nagyon liheg. Folyton vagy viccet mesél vagy áradozik romantikus dolgokról. Balszerencséjére, sosem talál pasit, de egyszer eljön az ő ideje. Ami viszont idősebb nővéremet illeti, ő a ló túloldala. Szókimondó és kemény. Persze megvan a lágy oldala, de alapjáraton határozott marad. aki utálja a hazugságot. Néha abba sem gondol bele, hogy talán ezzel magára hozhatja a bajt. Ezt egyszer már elmeséltem remek példaként, de még egyszer elmondom, miért nem jöhetett be az óvodába kivenni engem egy idő után. A lényeg, hogy anyum nem ért éppen rá és neki kellet eljönnie. Mikor rám várt, egy volt csoporttársam odament hozzá és kijelentette: Képzelje, néni! Engem a gólya hozott! Erre meg ő megjátszott meglepetéssel kijelentette, hogy „Nem mondod. Engem meg a postás… a herezacsijában.” Anyum rendesen kiosztotta, persze csak azután, hogy jól kiröhögte magát.
- Eléggé bizarr családod van.
- Talán igazad van. De erre mondják azt, hogy a barátaidat meg tudod válogatni, a családodat nem.
- Ott a pont. Következő kérdés Rolandtól jött: Mennyire szeretted meg az osztálytársaiddal és kivel lett a legjobb kapcsolatod? Mineta itt nem számít, mert azt már láthattuk.
- Mindenkivel jól kijövök az osztálytársaimon belül, mert megtalálom a közös hangot. Hogy kivel lett Minetán kívül még jó kapcsolatom? Érdekes… Tsuyuval biztos, mert első nap a közös fürdőben megmutatta a testemnek a nyelve varázsát. Azt kell mondjam, hogy számomra isteni csodával egyenlő, elvégre hat orgazmust csikart ki belőlem. Nem csodálkozom, ha készítenek belőle hentait. Cserébe viszonoztam teljes erőbedobással és meg is dicsért, de nyomába sem érhettem. Akikkel még jóba lettem, a gerle párosunk, Kyokával is az összezördülésünk után és persze a Broforce csapatával is egy közös kajakészítés alkalmával. Nagy kár, hogy már véget ért a kollégium.
- Miket meg nem tud az ember. – mondta az író, mire Ai elmosolyodott.
- Azért te se panaszkodhatsz. Anyum tegnap mesélte, hogy hármasozott veletek még a hatodik évad végén.
- Egy szót sem szóltam erről. – válaszolt Ragna elvörösödve, majd a papírlap felé hajolt. – Roland kérdezi, hogy éled meg, hogy már az első megjelenésedkor sokan megszerették a karakteredet?
- Örülök neki és sajnálom, hogy ez nem manga. Akkor többet is láthatnátok fedetlen testemből. – kuncogott Ai és felső két karjával megsimogatta magát. –  Amúgy meg, ahogy láttam, hogy kit helyettesítek, nem csodálkozom, hogy népszerű lettem. Elvégre, arról az Aoyama gyerekről senkinek nincs egyetlen jó véleménye sem. Nem tudom, miért, de nem izgat.
- Rövid változatban: Gyáván elmenekült, mikor ő nem is csinált semmit. Szó szoros értelmében. – adta meg a választ Ragna, miközben begépelte a választ a gépbe. – Hűha, egy perverz kérdés: Mekkora Mineta hancúrléce?
Erre a póklány elmosolyodott úgy, mintha nyert volna a lottón.
- Nem vagyok hajlandó konkrét számot mondani. Elég legyen annyi, hogy első alkalommal nagyon meglepődtem, mikor a tengerparton a zuhanyzóba berántottam egy potya menetre a melleim megharapásáért. Konkrétan azt hittem, hogy elájul, mire feláll neki a vérveszteségtől, vagy azért veszti el az eszméletét, mert keményen homlokon vágja az izomgerenda.
- Wow. Nem ok nélkül mondják, hogy kis ember nagy bottal jár. – nevette el magát Ragna – Az utolsó kérdés szintúgy Rolandtól származik: Vállalnál egy Pókember 1 féle lelógós csókjelenetet Minetával?
- Amatőr. – legyintett Ai – Az már nemcsak megvolt, de egyszer a hálómmal fejjel lefele lógattam és úgy elégítettem ki. Isteni élmény lehetett volna, de szerencsétlen csóri elájult a fejébe tóduló vértől.
- Akkor ennyi lett volna. Jöhet a következő.

Ait Tsuyu követte.
- Hallottam hírét, hogy egészen közel kerültél az új osztálytársnődhöz.
- Ahogy mondod. Igaz, csak egy alkalmi dolog és nem is bántam meg. Irigykedsz? – kérdezte a békalány, miközben leült.
- Mondhatjuk úgy is. – nevette el magát az író. – Akkor vágjunk bele. Rolandtól jön a kérdés, hogy mit érzel Danniel Harris iránt?
- Nagyon bírom a búráját. Folyton egymást ugratjuk, de emellé értelmes beszélgetőtárs. Kár, hogy nem szeretne lánnyal lefeküdni, pedig szívesen adtam volna egy kis prosztata masszázst. Ez van, az élet nem fenékig tejfel, ahogy szokták mondani.
- Ez van. De jóbarátot lettetek és ez a lényeg.
- Fején találtad a szöget. Következő kérdést.
- Mekkora az eddigi legnagyobb ugrásod?
- Hosszban tíz méter, magasságban két és fél méter. Ehhez mindent bele kell adnom, de tervezem ezt megnövelni lábedzéssel.
- Mi volt eddig a legextrémebb, amire a nyelvedet használtad?
- Aijinon. Végigkottáztam az összes erogén zónáját és hatszor kicsikartam belőle az orgazmust. Nem győzte felvenni a kesztyűt viszonzás terén, amit egyébként nagyon jól csinált. Persze, ez még Mineta előtt volt.
- Az szép. Azt amúgy mesélte. Más extrém dolgot is tudsz mondani?
- Igen. Egyszer törmelékeltávolításra használtam, de azt csúnyán megszívtam. Megkarcolta a nyelvem, emiatt egy hétig fájt.
- Akkor az előbbi kellemesebb élmény lehetett. Még mi másban hasonlít az anatómiád a békákra?
- Hőtűrés. Nagyon utálom a hideget. Tél idején dupla annyi ruhát veszek fel. A túlzó napsütést se nagyon kultiválom. Maradok a tavaszias időnél.
- Értem. Utolsó kérdésed pedig, Ha választhatnál, milyen más állattípus lennél?
- Passz. Talán farkas vagy kaméleon.
- Meg is vagyunk. Jöhet a következő.
Tsuyu felállt és kiment a hátsó udvarra. A következő alany pedig Mineta volt. Csendben befáradt és leült.
- Akkor kezdjük. Miért perverzkedsz folyton a lányokkal?
Szőlőpofa megköszörülte a torkát és úgy válaszolt.
- Ez egy érdekes kérdés, de hadd válaszoljak egy kérdéssel erre: Szerinted egy prominens sztár vagy celeb miért keveredik folyton botrányokba, amik akár nagyon súlyosak is lehetnek? Mert tudják, hogy attól fogja a nép a szájára venni, attól lesz híres. Az esetemben is ugyanez a helyzet. Tudom, hogyha alapból néma kussban maradok, eltűnők a süllyesztőben. Emiatt szoktam ilyen lenni.
- Egy vérbeli politikus veszett el benned. – jelentette ki cinikusan Ragna és begépelte a választ. – Roland kérdezi, hogy milyen érzés, hogy van egy igazi barátnőd?
- Meglepő és felemelő egyszerre. Főleg, mikor meglátta a gyűjteményemet, ami a szekrényemben lapul. Rávágta, hogy amatőr vagyok és megmutatta az övét. Hát, igaza van és csak a hozott kollekcióját mutatta meg.
- Azta! Akkor főnyereményt fogtál ki. – ismerte el az író. - Mondták, hogy a frizurád inkább hasonlít egy kakaséra, semmint szőlőre?
- Igen, de nem izgat. Nem törődők a külsőmmel, az már ronda alapjáraton.
- Szerintem nem vagy az.
- Ha te mondod. Jöhet a következő kérdés.
- Rendben. Ezt szintúgy Roland kérdezi: Mennyire befolyásolja a kapcsolatotokat, hogy Ai-ban több a perverzség mint a teljes Szürke 50 Árnyalat filmekben egyszerre?
- A mienket egyáltalán nem befolyásolja. A lányok fehérneműkészletét már annál inkább. – válaszolt huncut mosollyal Mineta.
- Azt sejtem. Két perverz összeáll, akkor minden a feje tetején fog landolni. Na mindegy, az utolsó kérdésed pedig: Kivel cserélnél Quirkot?
- Senkivel! Kezdem kitanulni a ragasztógolyóimhoz kapcsolható trükköket és már nem egyszer kamatoztattam.
- Meg is volnánk. Tartok egy kis kávészünetet, aztán jöhet a következő.

Akik már részt vettek a kérdezz-felelekben, azok kint játszottak a két kicsivel. Toru volt a követkő kérdező alany. Ő, ellenben Aival, eléggé mereven ült, mintha felelésen lenne.
- Kezdjük el, akkor. – sóhajtott az író, mire a lány felemelte kezét.
- Ha lehet róla szó, akkor meggyorsíthatnánk? Így van időm arra, hogy a szüleimnek segítsek. Éppen egy komódot kell bevinni, de az nagyon nehéz.
- Rendben. A Qirkok ugyebár óvodás kortól jelentkeznek. A te esetedben, hogyhogy kisbabaként történt ez? Mit szólt hozzá a szülészorvos?
- Azon ritka esetekbe tartozok, akiknek a mutációja már az anyaméhben működésbe lép. Hogy mit szólt hozzá a szülészorvos? Első alkalommal azt hitte, hogy be van tépve és a szülés levezetése után aznapra nem vállalt több pácienst.
- Az szép. – vágta rá döbbenten Ragna, majd a következő kérdésre tért rá. – Hogy sikerült bejutnod az osztályba annak ellenére, hogy a képességed harc terén enyhénszólva gyenge?
- Azért, mert a Quirkom nem harcra tervezett, még lehet vele kezdeni bármit. A robotokat leverni könnyű, ha az optikájuk nem lát belőlem semmit és ismerem a gyenge pontjaikat. Ai egyszer azt mondta, hogy a fejvadász csoport tárt karokkal vár engem.
- Ezért tartom nettó baromságnak azt, hogy vannak Quirkok, amik hasznavehetetlenek. A kreativitás mindent megold.
- Köszönöm. Te vagy azon ritka emberek, akik nem ítél el senkit külső és felület alapján.
- Még szép. Akkor a következő kérdés: Mit szoktál csinálni szabadidődben?
- Általában hangosan zenét hallgatok és rajzolok. Ám, van, amikor súlyzókkal edzek vagy kocogok. Amihez épp kedvem van.
- Oké, személyes kérdés jön: Mennyire jössz ki Aival?
- Aranyos és segítőkész, de le sem tagadhatja, hogy ő a női Mineta. Amikor átöltözünk, akkor a fenekünkre szokott csapni vagy a derekunkat simogatni, de előfordul a mellsimogatás is. Persze, csak eddig megy el nálam, de nem bánom, mert távol tartja a szőlőpofát tőlünk. Legalábbis úgy hittük, de jött a keserű igazság. Mondhatjuk, hogyha minden bugyimat biztonságba akarom tudni, lakatot teszek a szekrényre.
Ragna felnevetett, miközben legépelte a választ.
- Akkor íme az utolsó kérdés: Miért jössz zavarba, amikor meztelen vagy? Alapból semmit nem látnak belőled és nem egy hentai rajz áll abból, hogy mutatnak egy üres A/4-es lapot.
Erre a lány remegett dühében és válasza is elfúvó volt.
- Az embernek vannak tudod kikötései, ha intimszféráról van szó! És a hentais dologgal meg békén lehet hagyni. Nem hiszem el, mennyire beteg fanok vannak…
Végig se mondta, mert felállt és kiment úgy, hogy kis híján fellökte Ochakot, aki a következő volt a soron.
- Egyesek eléggé sértődékenyek ma, nemde? – kérdezte az írótól, mire az elmosolyodott.
- Valami olyasmi. Íme az első kérdés: Mi a kedvenc állatod?
- Kutya, macska, de akár a kígyó is szóba jöhet.
- Rendben. A következő kérdés: Szoktál-e párkapcsolati praktikákról olvasni?
- Nem. A legtöbb olcsó, sablonos vacak, ami semmit nem old meg. Legrosszabb esetben ki is nyírhat bármilyen kapcsolatot egy ilyen „jótanács”.
- Igaz. Én is régen olvastam ilyenekről és a legtöbb szemétre való.
- Emiatt sem olvasok efféle tini meg női magazinokat.
- Értem. Volt rá alkalom, hogy csak úgy poénból viseltétek párotokkal egymás alsóneműjét?
- Nem, ehelyett előfordult olyan, hogy úgy csináltuk, hogy ment közben egy hentai vagy pornó. Egyszer előfordult, hogy az Análvadász 9-re akartuk csinálni, ami DVD-n volt meg és csak három X-el jelöltem meg a dobozát. Tsuyu meg el akarta kérni tőlem a xXx című filmet és mivel ugyanaz az írás volt a dobozon, véletlenül a pornót adtam át. Aztán kezdetkor néztük, hogy mit keres Vin Diesel egy felnőtt filmben?
- Mit szólt hozzá Tsuyu?
- Három óra múlva visszaadta a filmet és megköszönte. Hozzátette, hogy mostmár kéri a rendes filmet.
Ragna a gépelés közben szünetet tartott, hogy kinevesse magát.
- Ez jó. A következő kérdés, hogy hová akarsz elmenni nyaralni, ha lehetőséged lenne rá?
- Egyiptom. Csodálatos hely, tele rengeteg látványossággal…
- JoJo? – szúrta be az író.
- JoJo. – adta meg a válasz valós okát a lány. – Jöhet a következő kérdés.
- Mennyire érzed komolynak a kapcsolatodat Midoriyával? Illetve, volna-e kedved a gyerekvállaláshoz? Ez az utolsó kérdés.
- Rendben. Nagyon komolynak érzem, de a gyerekvállalás bőven odébb van. Arra kell most fókuszálnia, hogy felülkerekedjen a Muso Tenseien. Továbbá, a hős szakmát is ki akarom tanulni.
- Köszönöm a választ.

Ezekután Ochako távozott. Már csak három ember maradt hátra. Eijiro következett, aki egyetlen laza ugrással belehuppant a székébe.
- Akkor mehet a menet. – mondta vigyorogva.
- Rendben, koma. Az első kérdés: Van-e valaki, aki tetszik neked? Ha igen, mikor határozod el, hogy lépéseket teszel felé?
- Igen, van. Félek megtenni felé a lépéseket, mert a visszautasítást jelen pillanatban nem élném túl. Majd ha egyszer összekaparom a bátorságomat…
- Akkor az mihamarább meglesz. Ha már sikeresen győztél le nem egy nagy gonoszt, akkor a randira való felkérés sem olyan nagy tészta.
- Inkább jöjjön a következő kérdés. Ezt hanyagoljuk egyenlőre. – vágta rá Eijiro mosolyogva.
- A következő kérdés: Gondoltál-e arra, hogy feketére fested a hajad és átnevezed magad Black Riotra?
Ekkor a srác oroszos akcentussal szólalt meg.
- Eszembe sincs változtatni a külsőmön. Akkor oda lenne a sok gyakorlás az akcentusommal.
- Ooké. Csak egy kérdés volt. – sóhajtotta az író. - Mi a kedvenc ékszered?
- Nincs olyan. Nem nagyon szeretem az ékszereket. Amit apámtól kaptam tavaly a szülinapomra, egy vastag aranylánc, azt egyszer viseltem. Azóta otthon pihen. – felelte és hátradőlt a székben.
- Hányas erősségű a bőröd a Mohs-skála alapján?
- Nem mértem le soha, de az Unbreakable formámban a gyémántot is át tudnám vágni. Kösz a tippet a felméréshez.
- Szívesen. Az utolsó kérdés pedig: Tudsz-e főzni?
- Még szép, hogy tudok. Bakugo megtanított. Azóta mi húzzuk ki az osztályt, ha valamikor kajakészítés során bajba kerülnek.
- Akkor ennyi volt, jöhet a következő.
Eijiro felpattant és különös módon az ablakon keresztül távozott. Ezekután Denki jött be és foglalt helyet.
- Akkor az első kérdésem feléd: Emlékszel olyan eseményre, ahol nem voltál ura a testednek? Milyen élmény volt?
Kaminari megfejelte az asztalt.
- Ez annyira buta kérdés. Mintha nem emlékeznének, hogy mi történt a harmadik évadban. Amúgy, a második kérdésre a válasz, hogy olyan, mintha ki lennél ütve.
- Egyetértek veled. Igaz, az utolsó kérdezz-felelek, de akkor se tegyünk fel hülye kérdéseket ugyebár. – sóhajtotta az író, majd a következő kérdésre tért rá. – Próbáltad másként használni a képességedet? Mármint az eddigiektől teljesen eltérően?
- Sohasem. Nekem ez így jó, ahogy van. Különben is, az elektromosságot hogyan máshogyan lehet hasznosítani?
- Éppen ez az. A következő sem annyira értelmes kérdés: Fel tudsz tölteni az erőddel újratölthető elemeket?
- Meg telefonokat, játékkonzolt, hajszárítót és mindent, amihez elektromosság kell. – hadarta Kaminari, de aztán normálisan válaszolt. – De, hogy a kérdésnél maradjunk, igen. Onnét tudom, hogy egyszer Ai megkért, hogy a vibrátora elemeit töltsem fel. Azt meg mindenki látta, mikor úgy forgatta az ujjai között, mint Jedi a fénykardot.
- Cseppet sem szívbajos, meg kell hagyni.
- Mi már meg sem lepődtünk ezen. Aki az első találkozásnál úgy jár és kel fedetlen keblekkel, mintha az normális lenne, akkor a vibrátor nyílt mutogatására már rá se hederítünk. Hány kérdést maradt?
- Kettő. A következő kérdés Dánieltől származik: Szereted Pikachut.
- Kedves Dániel! Igen, de léteznek nála sokkal jobb villám típusú pokemonok. Magnamite vagy Eelektross.
- Az utolsó pedig: Szoktál-e randira hívni a lányokat? Ha igen, mekkora a sikeres kapcsolatfelvételének esélye?
- Eddig nem próbálkoztam, csak bókolással Kyoka felé. Szemmel láthatólag nem annyira sikerült, de nála sose lehet tudni.
- Majd egyszer eljutsz odáig, hogy komolyabb kapcsolatot kérj. Akkor jöhet Midoriya és megvagyunk.

Mikor bejöttem és helyet foglaltam, az író épp egy szál cigit szívott.
- Tényleg igaz, amit Kaminari mond? Ez az utolsó kérdezz-felelek?
- Igen. Belefáradtam, hogy csak lájkolgatják a kérdezési lehetőségeket, de írni azt csesznek. Emiatt meg nekünk kell kitalálni kérdéseket.
- Értem. Én mondjuk szeretem az ilyen posztokat, de tiszteletben tartom a döntéseidet. Akkor, vágjunk is bele.
- Az első kérdés Rolandtól jött: Milyen érzés, amikor a Muso Tensei eluralkodik rajtad?
- Kedves Roland! Olyan, mint amikor egyszerre tőr elő belőled minden negatív érzés a felszínre olyan mértékben, hogy már nem tudsz uralkodni a tested felett. Emellé egy hang szólal meg, ami lényegében a pusztításra és az eltiprásra szólít fel. Nem tudod visszavenni a tested felett a kontrollt, ám nem ez a legfélelmetesebb. A tény, hogy minden cselekedetedre emlékszel és tisztán látod. Röviden: Olyan érzés, amit soha nem akarsz újra átérezni.
- Akkor a BFG Division megtestesülése.
- Röviden és tömören, igen. Igaz, a Nabu szigeten valamiért sikerült kordában tartanom, de nem bízok semmit a véletlenre.
- Helyes. Különben a mestered nagyon berágna rád. – bólintott az író, majd a gépre nézett. – Ki a kedvenc történelmi személyed?
- All Might fog maradni mindig is. Viszont, Hungária Kapitány szorosan mögötte foglal helyet.
- Szeretnél gyereket Ochakotól? Ezt Dániel kérdezi.
- Kedves Dániel, erre jelen pillanatban nem tudok gondolni. Kisebb gondom is nagyobb annál. Főleg, hogy a legerősebb Hokuto Shinken technikát kell visszafognom és még kijárni az Akadémiát.
- Ez szép. Nem sok tini vállalna be gyereket.
- Alapból nem fordult meg az én fejemben sem, de Ochakoval átbeszéltük a dolgokat. Nem is egyszer.
- Mennyire érzed komolynak a kapcsolatodat?
- Nagyon komolynak. Folyton mellettem van és támogat, holott ezer meg egy oka van annak, hogy elhagyjon. Látszik, hogy nagyon komolyak és őszinték a szándékai.
- Akkor az utolsó kérdés: Szoktál-e játéktermekben játszani?
- Régebben igen, de manapság nem nagyon érzem késztetését. A Winkawask remek emulátor és Ochakoval közösen azon dolgozunk, hogy bepöccinstük a MAME-t. Akkor meg már végképp semmi szükség nem lesz rá.
- Akkor ennyi is volt. Induljunk ki az udvarra. Ebédre rendelünk valamit.



Bakugo és Toru leléptek, szóval a megmaradt társaság úgy döntött, hogy hamburgert rendelünk ebédre. Addig játszottunk és Eri szobáját is megnéztünk. Ragna, Mangi és Roland kitettek magukért. A szoba tengerkék színben tündökölt, egy külön tévé a Nintendo Wiivel és játékokkal és a különböző mesekönyvek remekül passzoltak az összképhez. Egészen lefekvésig maradtunk, mert utána mindenkinek megvolt a maga programja. Magamban azért reméltem, hogy a többi interjút tartó zökkenőmentesen fogja lezavarni a feladatát.

Címkék: Fanfiction BnHA
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://animekesgames.blog.hu/api/trackback/id/tr7116140686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása