2019. december 31. 11:14 - Ragnafan1992

Év végi helyzetjelentés!

Sziasztok! Boldog Új Évet minden kedves olvasómnak! Február 4-én, mikor erre a blogra posztoltam a Star Knight Deku első részét, álmomban nem gondoltam volna, hogy ennek az lesz a vége, hogy jobban kiterjesztem és folyamatosan bővítem. Arra meg pláne nem, hogy egy kisebb, de annál masszívabb rajongótáborra fogok szert tenni. Tényleg hálás vagyok nekik, amiért követik a művemet és szeretik az ötletemet és baromságaimat. Ám, nemcsak a hálálkodásért vagyok itt, hanem néhány dolgot közölnöm kell veletek. Vágjunk is bele!

1. December 26 és 27-én posztoltam 2-2 részt. Ennek az oka, hogy Január 25.-ig szabadságot veszek ki alkotás terén. Persze, ez cseppet sem jelenti azt, hogy lazsálni fogok, hanem azt, hogy le vagyok maradva. Eme hónapban magamat nem értem utol és annak örülök, hogy élek és ütemszerűen ki tudtam adni két részt, ami November óta csak azt jelentette, hogy át kellet írnom a kiadások menetrendjét. 

2. Szabadságom kivétele más okból is fontos! Nemrég ért véget a High Score Girl második évada. Erről már írtam kritikát, ám egy tényezőt lehagytam: Ennek a folytatását is elkezdtem írni, amit szintúgy Január 25.-én akarom elkezdeni. A sztori lényege, hogy Akira Oonot a szülei kényszerrel hozzáadják egy bankár család egyetlen fiához. Ám, a férfi nem akar úgy ugrálni, ahogyan a szavaival leírt "burzsuj, lélektelen férgek" akarják, hanem a saját céljait akarja követni, amibe beletartozik Akira összehozatala Yaguchi Haruoval. Lesz ebben dráma, humor és természetesen videójátékok, főleg a 1990-es évek játéktermi, konzolos és számítógépes felhozatalából. A mű címe: High Score Girl 1999.

3. Ennek kapcsán keresek valakit, aki jól tud rajzolni és hajlandó megbeszélés alapján megcsinálni egy borítóképet. Továbbá, olyan embert is keresek, aki szeretne segíteni az angolra fordításban. Nem vagyok valami jó angolos és noha ez a mű könnyebb, mint a Star Knight Deku, félek ebbe belevágni. És sajnos úgy áll a helyzet, hogy több a külföldi rajongója ennek a szériának, mint magyar.

4. Visszatérve a Star Knight Dekura, ez sem szívderítőbb helyzettel van megáldva. Jelen helyzetben az Overhaul elleni ostromot csinálom éppen. Az a nagy helyzet, hogy az eredeti hemzseg a logikai bakiktól, így nekem kell megcsinálnom egy számomra sokkal kézenfekvőbb, mégis izgalmas történetet.  

Végezetül, mielőtt elbúcsúznák, szeretném feltenni a kérdést az olvasóim felé, hogy eddig hogy tetszik nekik a Star Knight Deku? Tegnap xx18Rolandxx-et, a legelső olvasót faggattam. Köszönöm szépen a figyelmet! Sziasztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://animekesgames.blog.hu/api/trackback/id/tr6915377544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása