2019. május 06. 15:09 - Ragnafan1992

BNHA Star Knight Deku 15. Fejezet: A záróvizsga, avagy, a legrosszabb meglepetés.

Egy hét telt el a tovább képzés óta. Addig viszonylagos csönd volt az Akadémia háza táján. Miért viszonylagos? Stain halála egy olyan pillangóhatást indított el, amit egész Japán megérzett. Felkerült egy kétperces videó a különböző oldalakra, ahol lényegében Stain igazságát próbálták igazolni. Ám, letörlésre került mindegyik, de ezzel semmi nem volt megoldva. Az megosztó oldalak adminjai szélmalomharcot vívtak. Amint egy videót törölnek, rögtön tízszer került vissza.

Nekünk jelen helyzetben ez volt a legkisebb problémánk. Elérkezett a negyedéves záróvizsga. Ezt délután tudtuk meg Aizawa óráján.
- Ne feledjétek: Attól függetlenül, hogy csak negyedéves záró vizsga, még meg lehet bukni és korrepetálásra járni. Ám, ha sikerült tovább jutnotok, akkor jutalomban részesültök. Többnapos edzőtábor egy eléggé szép helyen. Tehát, gyermekeim, három hét múlva kezdődik a vizsga, ami írásbeli és gyakorlati feladatot fog tartalmazni. Készüljetek keményen! Vége az órának!
Mindenki fellelkesült a jutalom alapján. Viszont, a gyakorlati vizsga miből állhat? Érdeklődés volt néhány felsőbb évestől, hogy miből állhat ez az egész. Kiderült, hogy ugyanabból, ami a felvételi vizsgán volt. Robotok püföléséből. Ennek kivételesen megörültem. Ideje volt akkor a nagyobb energiát az írásbelikre fektetni.

Mindenki ismeri a metódust. Vedeled az energiaitalt, zabálod a pizzát és napestig magolsz ezerrel. Én is hasonlóképp cselekedtem, lényegében kicsit félretéve az edzéseket, aminek Urahara nem örült, de engedni kényszerült. Ha tudtam volna abban a pillanatban, hogy mi lesz a gyakorlatin, akkor jobban rákészültem volna az egészre. Az elmúlt három hét hétvégéje úgy nézett ki nálam és Ochakonál, hogy öt óra edzés és estig magolás. A legutolsó hétvégén Ochako áthívott, hogy kikérdezzük egymástól az anyagot. Szüleinek épp valami dolga volt, úgyhogy meghagyták a lányuknak, hogy illedelmesen kínáljon meg teával és sütivel, amit előkészítettek neki. Már javában készen voltunk a kikérdezéssel, amikor haza érkeztek a szülők. Ochako apja felém intézte a kérdést:
- Szia. A lányom megkínált teával?
- Igen. – válaszoltam.
- És kétszersülttel?
- Nem. Háromszor. – mondtam teljesen faarccal. Miközben Ochako ütögette a kezem rákvörös arccal, a szülők hatalmas röhögésben törtek ki, így elismerték a pofás válaszomat. Végül, úgy döntöttem, hogy náluk alszom, és kikapcsolódunk. Végülis, nem szabad a vizsga előtt az agyadat tropára baszni, nem igaz?

Hétfőn kezdődtek az írásbeli vizsgák. Ahogyan kitaláltuk, az eddig tanult tananyaggal kellet megbirkóznunk. Az egyik matekfeladatnál 69 volt a végeredmény. Kicsit elmosolyodtam, mert eszembe jutott, amikor Midnight helyettesítette a matek tanárunkat és poénból feltette a kérdést, hogy mi jön a 69 után? Erre az a perverz, félnótás Mineta rávágta, hogy szájöblögetés, de a másodperc törtrésze alatt. Abban a momentumban Mineta belátta, hogy helytelen választ adott meg, miután Midnight elfenekelte.
Másnap jött a gyakorlati vizsga, ahol kezdtem érezni, hogy itt valami marhára nem kerek. Ha robotok püfölése lesz a feladat, akkor mit keres itt minden tanár? Ennyi hős nem kellene a megfigyelésünkre.
- Mint ahogy azt sejtem, szereztetek fülest arról, hogy mi lesz a vizsga feladat. – fogott bele azonnal Aizawa, mikor mindenki odaért. – Viszont, változott a helyzet.
Mielőtt valamelyikünk feltette volna a kérdést, hogy mire gondolnak, Aizawa sáljából előbújt az akadémia igazgatója, Nezu. Ez a pöttöm lény úgy néz ki, mintha a Final Fantasyból lépett volna ki, mikor megunta, hogy a játékos miatt döglik meg újra és újra. Ő vette át a fonalat.
- Mint ahogyan azt ti is tudjátok, Stain kiválóan megmutatta, hogy bármikor támadás érhet titeket. Ezért, a mostani gyakorlati vizsga más lesz. Kétfős csapatok küzdenek meg a tanárok ellen.
- Már fel is véstük a párokat és a tanárt, aki ellenük fog megküzdeni. Íme. – Aizawa mondata végén átadott egy A-4-es lapot mindenkinek. A következők voltak a papíron:
Todoroki és Momo Yaoyoruzu küzd meg Aziawa ellen.
Midoriya és Bakugo …
Egymásra néztünk és egyszerre káromkodtuk el magunkat. Ekkor All Might szuperhős landolással érkezett meg elénk. (Most komolyan? Ennek mi értelme? Így csak tönkrevágod a térdedet, nem? – R.) Ekkor úgy éreztem, hogy Kohei megháborodott, amikor ez a hülyeség megfogant a fejében.
- Én leszek az ellenfeletek. Dolgozzatok össze és legyőzhettek. – mondta All Might hatalmas mosollyal. Persze, Bakugoval összedolgozni annyira lehetetlenség, mint fakockával Tetrist játszani, vagy végignézni a Keresztapa trilógiát egy kitörni készülő vulkán gyomrában. Ránéztem a papírra, hogy a továbbiakban kik fognak megküzdeni melyik hős ellen.
Eijiro és Sato Cementos ellen.
Tsuyu és Fumikage Ectoplasm ellen.
Oijiro és Iida Higari ellen, akit Power Loader néven is ismernek.
Yuga és Ochako Tizenhármas ellen.
Ashido és Denki Nezu igazgató ellen.
Kyoka Jiro és Koji Present Mic ellen.
Mezo és Toru Snipe ellen.
Hanta és Mineta Midnight ellen.
A vizsga időkorlátja 30 perc. A párok akkor nyernek, ha egy bilincset rátesznek az ellenfelük kezére vagy a csapat egyik tagja kimenekül a területről, de több pontot ér, ha mindkettejük sikeres menekülést csinál.

Ez idáig tiszta volt, viszont a tanárok miatt menekülés lenne a legelőnyösebb taktika.
- Mielőtt bárki előnytelennek érzi a harc lehetőségét, akkor ezt figyeljétek. A támogató osztály készített nekünk finomságokat. – mondta All Might és kivett a közeli aktatáskából karpereceket.
- Tömörített súlyok. Lábra és kézre. Lényegében testsúlyunk felét még extraként fogjuk magunkon hordani. – foglalta össze, miközben magára csatolta a súlyokat.
- Akik nem harcolnak, azok nézhetik a többieket vagy társukkal stratégiát eszelhetnek ki. – mondta Aizawa és lelépett. Igaza volt. Ideje stratégiát kieszelni.
- Figyelj! Tudom, hogy nem alkotunk álom párost, de ideje akkor is stratégiát kieszelni. – javasoltam Bakugonak, ám neki megint más járt a fejében.
- Idefigyelj, veszteském! Nem érdekel, hogy becsajoztál, semmi jogod felettem főnökösödni! Megvan a terv! Lezúzom All Mightot egymagam! – mondta nagy elánnal és ezzel elintézettnek találta a dolgot. Én viszont korántsem hagyom, hogy megpróbálja.
- Azért nem túl nagy falat még neked is? – kérdeztem meg cinikusabb hangnemben.
- Le fogom akkor is győzni, és ha közbeavatkozol, akkor téged is hamuvá égetlek, világos? – mondta és hátat fordított nekem. Na jó, most szaladt fel nekem is a vérnyomásom. Megfogtam Bakugo csuklóját.
- Egyszer mondom el! Ha miattad és a hülyeséged miatt fogunk megbukni, akkor úgy elintézlek, hogy infúzióról kapod majd a lazacos sushit! Világos?!

Ezzel a mondattal elengedtem Bakugot és elindultam a központi rész felé. Egy valamit ebben a pillanatban megfogadtam: Bakugo nem fogja elcseszni az egészet nekem. Ha kell rojtosra rúgom a seggét és úgy menekülünk a fenébe.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://animekesgames.blog.hu/api/trackback/id/tr4614810924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása