2020. június 20. 11:03 - Ragnafan1992

BnHA Star Knigt Deku 21. Fejezet: Eredményhirdetés és afterparty.

A Fesztivál utolsó programja a közönség számára az eredményhirdetés volt. Ezt Nezu igazgató szokta lezavarni, aki szokásos mosolyával állt a mikrofon mögött.
- Hölgyeim és Uraim! Mielőtt elkezdenénk a szokásos évzárót, szeretnék feltenni egy apró, mégis létfontosságú kérdés. – köhintett, majd egy nagy levegőt véve folytatta. – KI RAJZOLT HÍMVESSZŐT AZ IGAZGATÓI ABLAKRA?!
Ekkor tapasztaltam meg a Czar bomba hangbeli változatát. Mikor kihúztam az ujjaimat a fülemből, Fire Emblem megszólalt.
- Láthatnánk a nagy testrészt?
A társaság egy része felkuncogott, még Wild Tiger is. A telefonom jelzett, hogy valaki posztolt Instagramra.

Ránézve világossá vált, hogy kik állnak emögött: Gentle és La Brava. Ez volt az igazi céljuk a U.A.-be való betörésre. A képen az a bizonyos léc hasonlított egy mezőgazdasági lengőcsapszegre, ami lefele mutatott, hogyha Nezu kinézne, egyenesen őt veszi majd célba. Emellé még a két jómadár pózolt is. És az igazgató nem sűrűn használja, de ott voltak a kupák a standversenyre. Megmutattam Ochakonak, aki a tömeg mobilos részével együtt hangosan nevetett azon az extra poénon, hogy a U.A. hivatalos Instagram nevében lett kiposztolva és sejtve La Brava eszét, lenyomozhatatlan maradt. Tíz perc múlva visszatért minden a rendes kerékvágásba.
- Akkor kezdjük el a helyezések kiosztását. A harmadik helyen a támogató osztály lovagi tornája áll!
Mei volt az, aki átvette a kupát. Mosolyát nehezen lehetett lekaparni, ami érthető, az átható izzadságszag pedig az igazgató arcát fintorogtatta. Sejthetően az orra jelen pillanatban inkább Voldemort nagyúrhoz bandukolna. Miután a lány levonult,  Nezu folytatta.
- A második hely szoros versenyben állt két stand között. A 2-B horror háza és a 1-B retro konzol standja között. Mivel nem született egyértelmű győztes, így mindketten megérdemlik az ezüstkupát!
Akkor már értem, miért volt az asztalon négy kupa három helyet. Itt Neito és egy furcsa, görnyedt testartású, lassan mozgó srác volt a küldött. Tapsba részesültek, amibe mi is beszálltunk. Ezen a ponton nem érdekelt, hogy a standunk lett volna az első helyen vagy nem, mert a látogatók imádták az idegen konyha ízét. Mikor ismét leült a tapsvihar, akkor Nezu előkapta papírját és ránézett fél percre.
- Az első helynek járó kupát az az osztály nyerte, aki egy vad ötlettel állt elő, ami akár úgy végezhette volna, mint a Titanic. Viszont, minden követ megmozgattak azért, hogy sikerre vigyék a dolgot! Tették ezt úgy, hogy a zsűrinek egyetlen rossz szava se volt rá, ami, mint láthattátok nehéz dió volt. Az pedig nem más, mint…
Ekkor dobpergés hallatszott. Az így kialakult feszültség szó szerint kikészítő szinten állt. Még én is alig bírtam magammal, mikor Nezu kinyögte a választ.
- A 2-A magyar ételes standja!
Ekkor a teljes osztály felment a színpadra és úgy vettük át a színarany kupát. A tömeg lelkes ovációja arra engedett következtetni, hogy mindkenki evett nálunk és élvezte az utolsó falatot is. Magamban azt éreztem, hogy a Muso Tenseit ebben a pillanatban le tudnám győzni.

Mikor lementünk a színpadról és Nezu búcsút mondott a tömegtől, Ai megszólalt.
- Srácok! Anyummal és a többi szülővel egy partit csináltunk nektek! Irány a nappali!
Mindenki lelkes lett ettől. Ideje volt a kiérdemelt pihenésünknek. A helyiségbe érve láttuk, hogy mindenki kitett magáért. Ott volt a szépségverseny első helyéért, a teheségkutató verseny első és második helyezéséért járó trófea. Letettem a stand verseny kupáját, mialatt Ragna töltött üdítőtt, Dan meg piát a szülőknek.
- Eredeti házi pálinka. – állapította meg Ragna.
- Így van. Erre az alkalomra hoztam. – jelentette ki Béla. – De figyelmeztetem a társaságot, hogy olyan keményet üt, mint Saitama.
- És ha nem nyertük volna meg ezeket? – kérdeztem a farkas férfitól.
- Akkoris megisszuk a szülőkkel. – hallatszott a tömör felelet. Anyám és apám is jelen volt, aki osztotta szét a poharakat. Mind felemeltük egy koccintásra.
- Az elért teljesítményre! Plus Ultra! – kiáltott a teljes bagázs és elkezdte inni. Mivel én már taplót köptem, úgy hajtottam fel az egész poharat, mint Giornio a csésze teát. Eri és Kyoka egymás mellet ülve hallgatta a dícsérő szavakat, ahogyan Ashido is kapott.
- Nem kell nekem megköszönni. Sokkal inkább Ai és Toru azok, akik megérdemlik a dicséretet. – mondta elvörösödve Ashido.
- Felesleges szerénykedned. Te igazi bombázó vagy és ezzel nyertél. – súgta Ai, majd alsó két kezével megsimogatta a lány arcát. – Mi csak segítettünk.
Elmosolyodtam és töltöttem magamnak egy pohár üdítőt, mad a teraszra mentem. Urahara ott csendben iszogatott egy pohár sört.
- Midoriya! Már beszélni akartam veled. Hallottam, hogy részt vettél egy csatában és nem vesztetted el a fejed. Ez jó jel a haladásra.
- Köszönöm. Minden idegszálammal azon vagyok, hogy legyűrjem a Muso Tenseit, mégha ez most nem látszott.
- Nem mondtam, hogy elhanyagolod csak azért, mert a Fesztivállal is törődtél. Más dolog is van az edzésen kívül. – reagálta le mesterem, majd egy nagyot kortyolt a sörébe. Bólintottam és láttam, hogy Ai elkíséri Erit a szobájába, hogy aludjon.
- És mit szól ahhoz Sensei, hogy ennyi zenész tehetség van az osztályban?
- Nagyon meglepő, de így nem csoda, hogy két díjat is bezsebeltek. Bár, az egész osztály tarolt.
Ekkor páran kijöttek Ai társaságában, aki alsó karjaiban már előkészített vizipipa várta, hogy elszívják.
- Mester! Nem csatlakozik be? – kérdezte Ochako. – És te, drágám?
- Persze. – válaszoltam.
- Miért is ne? Nem rontjuk el a bulit. – vágta rá Urahara.

A csapat igazán jól érezte magát idekint és odabent is. Hallottam, hogy karakokéztak. Dan már berúgott és Ragnával átkarolva énekelték az Alestormtól a Drinket. Mineta is nagyon kényelmesen érezte magát Ai ölében, főleg úgy, hogy a feje a mellek között volt, kezei meg simogatták.
- Ezt nem hittem volna sose. Hogy a szőlőpofa valaha párra talál, aki elfogadja perverzségét. – mondta epésen Ochako.
- Minden nő perverz, csak legbelül tagadja. – szólalt meg halkan Tsuyu, aki hozott utánpótlást üdítők tekintetében. Mikor ismét helyet foglalt, Dan vágódott ki, hogy rágyújtson egy cigire, ám sikerrel landolt a békalány ölébe egy zakózás után.
- Ez az. Jó helyen vagy. – reagálta le Tsuyu és elkezdte simogatni.
- Kösz. Rendes tőled. Úgy látszik, hogy megint akarsz a popódra egy vaskos fogsorlenyomat mintát.
- Én bevállalom! Amúgyis, ha nem lenne pasim, rádmásznék, mint kanos szarvas a Viledára! – kiáltott lelkesen Ai, kisebb nevetést kiváltva.
- Bátyus! Anya mindig is mondta, hogy mértékkel igyál. – korholta le Jake Dant, miközben sütit eszegetett.
- Azt se tudom, ki az a mérték. – morogta Dan a békalány ölében. – Továbbá, nem vagyok részeg, jó?
- Mint a múltkor, amikor egy szakállas hajléktalant ölelgettél és kiabáltad azt, hogy „Dumbledore! Hát te élsz?”
Ekkor mindenki felnevetett, Dan kivételével, aki még egy darabig Tsuyu ölében maradt, majd nehezen felállt és rágyújtott. Miután Dan elszívta a cigijét, visszabotorkálva folytatta az ivást annyira, hogy mire visszaértünk egy órával később, már kidőlt és félmeztelenül, a kanapén húzta a lóbőrt. Ashido éppen a bundáját rasztáztatta be és pink festékkel toldotta meg a hatást. (Ekkor látjuk az íratlan szabályt a házibuliknál: Soha ne aludj el ott, mert csúnya vége lesz. – R.) Vettem észre. Bár, nemcsak Dan fulladt ki. Már mindneki aludni készült, ahogy én is azt terveztem, ám Ochako a szobámba jött és az ágyra döntött.
- Imádom, amikor ilyen huncut vagy. – jegyeztem meg mosolyogva.
- Tudom. És most hunyd be a szemed és élvezd. – súgta barátnőm és… a többit a cenzúra miatt nem részletezhetek.

Másnap reggel Jake órákig azon röhögött, hogy testvére akadékoskodik az új bundázatán. Mintha Ashido minden szabad bundarészen más és más mintát és színt használt. Amikor Dan meglátta a lányt, egyből rámordult, de utána teli pofánnyalással hálálta meg a dekoratív munkát. (Komolyan, Dan úgy néz ki, mint egy játékos karaktere, amikor kioldott minden ruhát és a lehető legízlésficamosabban dekorálta ki. . –R.) (Már csak te kommentárod hiányzott. Ezt órákba telik kimosni. – D.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://animekesgames.blog.hu/api/trackback/id/tr7615904108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása