2020. június 17. 11:17 - Ragnafan1992

Helyzetjelentés: 4.0. Avagy, az újabb szünet és annak okai.

Sziasztok, drága olvasóim! Itt Ragnafan és újabb infómorzsákkal adagollak el titeket. Ugyanis, szombat és vasárnap kerül ki az utolsó fejezet és utána két hónapnyi alkotói szabadságra megyek. Mindezt azért, hogy a hetedik évad és az eljövő két nagyon hosszú írásom rendesen kerüljön ki. Hogy miért cselekszek így? Nem rejtem véka alá, itt vannak az okai.

66628095_2996402610392059_2461448746634838016_n.jpg

1. High Score Girl 1999. Igen, ez most vasárnap indult útjára, viszont bevallok nektek valamit töredelmesen: A haladásom a szériával olyan, mintha nem akarna összeállni a következő 12 fejezet. Miért? Azért, mert semmi ihlettel vagy hullafáradtan jövök haza, azt annyi erőm marad, hogy javítsam a kiadásra váró részeket. Továbbá, egyedi húzásokat is beletettünk Mangekyoval már a Round 12-ben azért, hogy a szerintem zseniális történet újabb oldalát mutassuk meg. Amíg a szünet tart, addig részben ez veszi el az időmet.

2. A halloween egyet jelent számomra a sztorim mozifilm hosszúságú kiadásával. Ebbe belekezdtem, de a közeljövőben azon agyalok, hogy xxRoland18xx-et beveszem tanácsadónak. Megvallom a frankót, a horror nem igazán az én műfajom és noha a World of Horror című játék és Junji Ito műveit szívesen olvasom, úgy érzem, kevés lesz ide. A karácsonyi kiadásról meg már ne is beszéljünk, ami tervbe van, csak itt nem egy olcsó, huszadik rókabőrlenyúzást akarok csinálni, hanem rendes üzenetet is mellé akarok biggyeszteni. 

3. Hetedik évad. Igen, ennek az összerakása se olyan könnyű, bár, bevallom, ebben én vagyok a ludas, mert eléggé felhúztam magam egy ordító nagy hülyeségen! Tomura Shiragakit folyton védik azzal, hogy fejlődésre alkalmas gonosz, meg igenis komolyanvehető, meg nézzem meg az ötödik évadot és meglátom majd, mekkorát tévedek. Eleve a mangát olvasom a mai napig és a legutóbbi fejezeteken már csak nevetni tudok. Ugyanis, Kohei úgy képzelte el a legnagyobb gonoszt, hogy jellemfejlődés megkerülésével, felnyomnak a púzójába 1000000000000000000000 képességet. Ez szerény véleményen szerint senkit nem tesz igazi gonosszá, csak kapott egy eleve baromságnak számító erőnövelést. Mindezt feleslegesen, mert a Decay szerintem a legjobb képességek egyike. Ám, tudom mi lesz a következő kommentben: CsInÁlJ JoBbAt, Ha AnNyIrA TuDoD! Eleinte nem ez volt a tervem, de benne vagyok. Már eleve elkezdtem írni és megmutattam Mangekyonak, aki már most dícsérte írásom! Utólag belegondolva nem is olyan lehetetlen, ha képes voltam Mineta karakterének jellemfejlődést (és barátnőt.) adni, vagy Overhaul karakterét és jellemét kimaxolni, akkor Tomurából, akit eddig a legvesztesebb pöcsként állítottam be, abszolút gonoszt csinálni nem olyan nagy etvasz. 

4. Továbbfűzöm a gondolatmenetet és természetesen nem hanyagolom el Endeavort sem, aki a hatodik évadban lelki békére talált. Noha elvesztette feleségénél a sanszot, hogy visszamenjen, megbocsájtott neki a teljes család... eddig. Viszont, egyetlen fejezet alatt feje tetejére állítom a dolgokat. Hogy miért? Mondjuk úgy, hogy fogtam az egyik legnépszerűbb teóriák egyikét és csavartam rajta egy hatalmasat. 

5. Stain elveiről már beszéltem, hogy az eredetiben mennyire csesznek rá, ahogy a visszatérésére is. Az ottani közbiztonsági rendszer magatehetetlenségéről és a kormány inkompetenciáját is rendesen kibeszéltem. Viszont, én tervezem ezt megmutatni, ami a hetedik évad egy másik jelentőségteljesebb része. Noha ismét békeidő köszönt Japánra, nem jelent egyet azzal, hogy meg van oldva minden. Mondjuk úgy, hogy olyan lesz, mint a való életben. A felszín alatt hatalmas káosz fog uralkodni, ami küldetésről küldetésre egyre nyílvánvalóbbá válik. Ehhez még hozzá terveztem egy új bandát is, akiknek a vezetője Magyarországról szökött meg. 

Summa Summarum: Most szombaton lezárom a hatodik évadot az utolsó két fejezettel, aztán Augusztus 15-ig pihenésre  küldöm az egészet. Remélem, ez úgy fog elsülni mint a Januári pihenő és mikor újraindul, ismét izgalmas kalandokban, humorban és drámában gazdag hetedik évaddal foglak meglepni titeket. Addig is kívánom a legjobbakat mindenkinek. Sziasztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://animekesgames.blog.hu/api/trackback/id/tr815815142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása