2019. szeptember 05. 09:22 - Ragnafan1992

BnHA Star Knight Deku 18. Fejezet: Elindul a Licensz Vizsga

Reggel hét órakkor pár emberrel a külső téren vártuk a más Akadémiáról jött diákokat. Elég furcsa szerzetek színes kavalkádja volt. Némán biccentettünk és azok viszonozták. Ám, egy női hang szakította félbe a viszonylagos csendet.
- Szóval ez a U.A. Akadémia!

Odafordultam és felismertem Ms. Joke pro hősnőt. Noha nem ebben a körletben dolgozott, hírneve ide is eljutott. Mögötte négy diák is volt… Ragna (Mi az? –R.) Az meg ott a fekete hajjal ki a fene? Ez a te műved? (Asszem Yo Shindonak hívják és ez az eredetiben is benne volt. –R. ) Csak azért kérdem, mert ez szinte a teljes hasonmásom. Ne mondja már senki, hogy ez tényleg így van a rendes sorozatban! (Pedig bizony! Kohei csinált nem is egy, hanem két kópiát. –R.) Ez valami rossz vicc komolyan. Az, hogy kliséket lopkodja a shonenekből egy dolog, de ez már a pofátlanság egy új mérföldköve! (Hát… az. – R). Ms. Joke mosolyogva felém fordult.
- Te vagy Midoriya Izuku? A legelső Quirk nélküli hős hosszú idő után? – érdeklődött mosollyal az arcán.
- Igen. – mondtam és felé nyújtottam a kezem, mire a nő elröhögte magát. Szerintem ez betolt egy kis anyagot, mert semmi vicceset nem mondtam. A többiek ellenben bemutatkoztak tisztelettel és csodálkozással vegyített hangon. Az utánzóm Yo Shidonak, a kicsit Temarira hajazó lány Tatami Nanagame, az Aizawa kópia Itejiro Toteki és a fémpofa Shikkui Makabe. Egész színes gárda, ha eltekintünk a másolás beillesztéstől. Ochako is velem volt, aki eddig a kezemet fogta, most minden tagot átölelt. Igaza van, három napos lesz a vizsga, szóval a barátságos vendéglátás sosem árt. Ám, némi idegeskedés volt bennem. Hárman még mindig nem jelentek meg, pedig fél nyolc volt és mindenkinek nyolcra az aulában kellet lennie a megnyitón. Végül Todoroki háromnegyedkor betoppant Ragna társaságában. Honnét tudta meg a fél Akadémia? Ragna olyan driftet nyomott a kocsival, amit még egy Initial D szereplő se tudna. Nyolc előtt tíz perccel végül Eijiro és Kaminari is betoppant. Ők is helyet foglaltak az aulában. Végül, elérkezett a megnyitó ideje, amit Ragna konferált fel, igaz nem nagyon volt hozzá kedve, de ha már ő írja a történetet, akkor miért ne mondjon ő beszédet. Fel is állt a pódiumra és belekezdett a beszédbe.
- Üdvözlök minden egyes diákot, akik itt állnak a licenszvizsga előtt! Ez az életetekben hatalmas választóvonal, hiszen a Hős Licensszel tudtok állást találni az ügynökségeknél, akik szívesen veszik fel a jó kondiban és még jobb elmeállapotban lévő, tehetséges hőspalántákat! Sok sikert kívánok nektek és soha ne hagyjon el titeket a remény!
Megtapsolták az írót ezért a gyors beszédért, de volt még mondanivalója.
- És akkor kezdődjön el a Battle Royal!
Erre szinte mindenki padlót fogott. Kis idő után Ragna elnevette magát.
- Csak vicceltem. Irány az írásbeli vizsga.

A beszéd végeztével mindenki elindult a kijelölt területek felé. Mi nem mentünk messzire, mert a terem, ahol az írásbelit csináljuk szinte kőhajításnyira volt tőlünk. Leültem a kijelölt padba, amik egyszemélyesek voltak és a vizsgabiztos letette a papírokat, amin kérdések szerepeltek. Mire a jelző sípolt, szinte mindenki kinyitotta a lapot. Ahogy várható volt, az eddig tanultakból volt kérdés, mint plédáúl, milyen Quirk típusok léteznek. Én szépen, lassan haladva írtam le a kérdésekre a választ. Ám, az utolsó kérdésnél kicsit felvontam a szemöldökömet. Így szólt: Mi történt a Tisztogatás napján? Mi a véleményed róla? Ez csak onnantól vált furcsává, hogy a Tisztogatás Napja, amit meghamisítottak, az év végi tananyag! Miért raknak be egy ilyen kérdést a vizsgába? Nem sokan ismerik a történetét se az átírtat, sem pedig a valós változatot. Én leírtam az átírt változatot, noha azt súgta az ösztönöm, hogy ne tegyem. Azonfelül a további időben ellenőriztem a többi kérdésre leadott választ és hozzáírtam pár adatot.

Amint jelzett a stopper, beadtam a papírt. Még realizálni se volt időm, mikor Ochako megfogta a kezem és elvonszolt nemcsak engem, hanem Todorokit is.
- Valami baj van, Ochako? – kérdezte Todoroki. – Mert ha hármasban akarjátok a vizsga végén, akkor nem most kéne megbeszélni.
Egy kicsit elnevettem magam, mire Ochako mérgesen legyintett.
- Most nem ez a téma! – mondta elvörösödve és csak azért nem osztott a srácnak egy tockost, mert akkor magára vonnánk a figyelmet. – Én az utolsó kérdésre gondoltam.
- Az nekem is szöget ütött a fejembe. Valami nem stimmelt azzal a kérdéssel. Az harmadéves tananyag töriből és…
- Nem tettek fel soha egyetlen vizsgán se kérdésnek. – fejezte be Ochako.
- Ez tényleg furcsa, de ami a leghátborzongatóbb az egészben, az a másik fele volt. – kapcsolódtam be a témába.
- Igen. Soha nem kérdezik ki mások véleményét semelyik kérdésben, hacsak nem a feladat végett van. – mondta Todoroki, majd vállat vont. – Biztos valami véletlen.
Magamban reméltem, hogy így van.

A második próbához mindenkit összehívtak. Aizawa konferálta fel, aki a szokásos ruhájában volt.
- A második vizsgán háromfős csapatok vesznek részt. A csapatok feladata, hogy elvégezzék a kiszabott feladatokat. Amennyiben a célpontoknak bajuk esik, vagy megsemmisülnek, pontlevonásra kerül sor! 20 pontról kezd mindenki és a gép véletlenszerűen adja ki a feladatot és a csapattársat. Világos?
Mindenki egy igent elmondott. A hatalmas kijelzőn látszottak a csapatok kiosztása. Én Bakugot és Kaminarit kaptam. Remek! Kacchannal ismét együtt dolgozni! Mintha ismét a záróvizsgán lennék… Meg is kerestem tekintetemmel és odamentem hozzá.
- Figyelj! Tudom, hogy nem jövünk ki jól, de most tényleg csapatként kell együtt dolzonunk, ha meg akarjuk szerezni a Licensz vizsgát…
- Nem kell több felesleges locsogás! Felfogtam elsőre is! De ha miattad nem lesz meg a Hős Licensz, akkor készülj rá, hogy szíjat hasítok a hátadból!
Nyújtottam felé a kezemet, mire ő is. Úgy látszik, hogy ez a csapat király lesz, de ekkor közbeszólt valaki.
- Jézusom! Mintha a Boku no Pico egy részét nézném! Miért nem cigizitek le egymást ezekután, akkor a yaoi fanoknak sem lesz panaszuk. – jegyezte meg unottan Kaminari. – Csak engem hagyjatok ki ebből.

Mindketten döbbenten néztünk rá. Ezt nem vártam a csapattársamtól, pláne egy olyantól, aki perverz ugyan, de még ilyet soha nem mondott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://animekesgames.blog.hu/api/trackback/id/tr9615040808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása