2019. április 09. 08:20 - Ragnafan1992

BnHA Star Knight Deku 7. Fejezet: Új bajnok születik.

A lelátó felé menve Suguruval beszélgettem. Ritka lehetőségek egyike, hogy egy igazi legendával válthatok pár szót. Elég sokat megélt már. Látta Narutot, amikor elkezdte karrierjét, ahogyan Son Gokuval is találkozott, mikor még kölyök volt. Elmeséltem az eddigi fejlődésemet. Elégedett volt az teljesítményemet illetően.
- Szép munka volt ahhoz képest, honnan kezdted. De még messze nincs vége. A szíved a helyén van és az akaratod eltörhetetlen. Edz, tanulj és te is legendaként végzed, akárcsak az eddigi nagyok. – mondta Suguru és kinyújtotta a kezét. Én bátran belecsaptam. Mindig is tiszteletre méltó volt vele kapcsolatban, hogy motiválja a fiatalokat. Kár, hogy a verseny végén vissza kell mennie a rendészeti részre dolgozni.

Elbúcsúzva tőle megérkeztem a többiekhez.
- Szia. Jól vagy? – kérdezte Ochako tőlem.
- Igen. – mondtam mosolyogva, majd Todoroki felé néztem. – Ha újra fogunk harcolni egymással, bekenem a testem fűszer sóval vagy delikáttal.
Mindenki nevetett a megjegyzésemen, még Todoroki is elmosolyodott. Még nem kezdődött el a következő meccs, mert az harcteret gyakorlatilag hazavágtuk. Az egyik tanárunk, Cementos (hazai hősnevén Bitumen. – R.) Ezt most hagyd abba! Még a végén nem tudják, mitől röhögök. Na a lényeg, hogy Cementos éppen a Quirkjével építi ki az új pályát. Nem volt kedvem beszélgetni, ezért gyorsan elszaladtam innivalóért. Persze, a jó osztálytársként, megkérdeztem ki mit kér. Tíz perc eltelte után visszatértem és már a következő meccsre jöttek be a harcosok.

A második negyed döntőt Shiozaki vívta meg Iida ellen. Ez a meccs is igazán gyors volt. Iida lényegében fél perc alatt úgy kilökte a ringből, hogy senkinek sem volt ideje felfogni, mi történt. Csak Midnight bejelentésére kapcsoltak az emberek. A harmadik mérkőzést Ashido vívta Tokoyami ellen. Ez sem tartott sok ideig, mert Tokoyami árnylénye Ashidot gyakorlatilag kilökte, hiába a savlabdákkal való dobálás.
A negyedik meccs előtt Iida még nem jött vissza. Ez kicsit aggasztott. Áh, biztos a testvérét hívja fel. Az utolsó negyeddöntős meccset Kirishima Eijirou vívta Bakugo ellen. Egy ideig úgy tűnt, hogy kiegyensúlyozott meccsnek nézünk elébe, ám ez hamar borulni látszott. Tény, hogy Kacchan egy igazi felfuvalkodott hólyag, de jó taktikus és gyors helyzetfelismerő. Igaz, hogy ellenem kikapott, de akkor alábecsült. Miért mondom ezt? Kacchan rájött Kirishima taktikájára, és olyan sorozatot kapott robbantások formájában, hogy azt kivédeni se lehet. Bakugo lett a győztes. Iida időközben már valószínűleg az öltözőben várja mérkőzését. Megértem, hogy valamennyire félhet, hiszen látta ellenfele mire képes, ha mindkét oldalát használja.

Mire az elődöntőt bejelentették, Iida és Todoroki már egymással szemben álltak és már csak a meccs kezdetét várták. Meg is történt és Iida nem habozott, hogy körbefussa ellenfelét. Ám Todoroki is ismeri a technikáját, ezért teljesen elzárta az útját néhány jól irányzott jégoszloppal. Ám, Iidanak ez is megfelelt. A Recipro Burtsre keresztelt technikával kiugrott a harmadik jégtámadás elől, amit Todoroki valószínűleg a kegyelemdöfésnek szánt. Szabad volt az út egy sikeres rúgásnak, amit Iida ki is használt és a földre küldte ellenfelét. Ez után grabancon ragadta, hogy kivágja a ringből. Ám, nem sokkal a szélénél teljesen lefagyott. Nem értettem, miért, de haloványan észrevettem. Iida lábain lévő kipufogók be voltak fagyva. Fejemhez csaptam. Hát persze.
- Todoroki nem csak távolsági harcra tudja bevetni a jeget, hanem közvetlen közelről is adja az áldást. Sub-Zero futhat a pénzéért, ha látná ezt. – jegyeztem meg halkan magamban. Ochako elnevette magát a megjegyzésemen.
A második negyeddöntőben Tokoyami harcolt Bakugo ellen. Tokoyami eddig hibátlanul jutott tovább. Ám, itt ért véget a szerencséje. Mivel Bakugo robbantást használ, a támadásával járó fény gyengíti az árnylényt. Végül, egy óriási fénnyel járó robbantás vetett véget a meccsnek, ami a földre és feladásra késztette Tokoyamit. A döntő résztvevői így: Todoroki és Bakugo. Magamban reménykedtem, hogy Todoroki észhez tér, és nemcsak a jégre, hanem a tűzre is támaszkodik. Iida vissza is tért. Ránk mosolygott, de rögtön telefont kapott. Nem tudtam, hogy kivel beszél, de az arca a tömény döbbenetet írta le. Miután letette, nyugtalanul elvonult.

A döntőre mindkét hős már farkasszemet nézett egymással. Ám a bejelentés előtt Bakugo nem bírt magával.
- IDEFIGYELJ, HAJAS BABA! NEM ÉRDEKEL SEMMI MÁS, CSAK AZ, HOGY, A LÁNGOKAT BEVESD ELLENEM! ÍGY IS LEGYŐZLEK ÉS A CSÚCSRÓL FOGLAK LEKÖPNI! – üvöltötte úgy, hogy még Present Micet is túlkiabálta. Ez a húzása csak azt eredményezte, hogy a közönség Todorokinak szurkolt. A meccs kezdetekor Todoroki már rögtön be akarta egy hatalmas jéghullámmal fagyasztani ellenfelét. Ám, ez nem ment olyan könnyen, mint eddig. Bakugo ugyanis robbanások egész garmadáját vetette be, hogy széttörje a jeget. Todorokit meglepte az ellentámadás, ami Bakugo szabadulása után jött és kis híján kirepült az arénából. Ám, egy újabb jéghullámmal korrigált. Ellenfele folyton sértegette annak érdekében, hogy merje használni képességeit. Végül, beláthatta, hogy kénytelen tűzzel harcolni. Ám ekkor ütött be a gikszer. Todoroki használta a lángját, ám az pár másodperc után kialudt. Döbbenten nézett maga elé. Én sem tudtam hová tenni a dolgot. Ekkor az arcomba csaptam. Tudtam, mi volt a gond.
- Basszameg. Basszameg. – súgtam halkan.
- Mi a baj? – kérdezte halkan Ochako. Szerencsére, mindenki a meccset figyelte.
- Emlékszem, hogy a bal karja hajlatába eltaláltam egy meridián pontot. A tenshou pont volt az. Azt az oldalát nem fogja tudni használni. Miattam fog kikapni. – mondtam és már azon agyaltam, hogy mindjárt lefejelem a korlátot. Bakugo abszolút kiakadt és egy speciális támadással, a Howlitzer Impacttal találta el az ellenfelét, aki a stadion falába csapódott be eszméletlenül. Present Mic behirdette a győztest, ám Bakugo nem elégedett meg ennyivel. Odament káromkodva ellenfeléhez és elkezdte ütlegelni. A harmadik ütésnél hirtelen elájult. Midnight használta képességét, amitől még akár egy felajzott elefánt is kidől, így Bakugo sem bírhatta ki. Én csak döbbenten néztem magam elé. Igaz, hogy véletlen volt, de abszolút rohadéknak éreztem magam. Hogy tehettem vele szemben ekkora szemétséget?

A döntő után fél órával a díjátadási ceremónia következett. Egy emelvényen keresztül emelkedtek fel a dobogósok. Az első helyen Bakugo állt, akit úgy lekötöztek láncokkal és egy hatalmas szájzárral, mintha Hannibal Lecther lett volna ott az ünnepelt helyén. A harmadik helyen Tokoyami állt. Az oka, hogy elmaradt a 3.-ik helyért való meccs, hogy Iidanak a kórházba kellet mennie, mert a bátya, Ingenium megsebesült egy gonosz elleni harcban. All Might a stadion tetejéről ugrott be és szuperhős landolással csapódott be a földbe. Ezt nem értem. Mi a francért csinálják ezt a hősök, amikor csak a térdüket vágják haza? (Lövésem sincs. Annyira menő talán? – R.) Biztos. Odaadta a harmadik és a második helyezést és Bakugohoz lépett. Levette róla a szájmaszkot, ami neme gesztus, azt aláírom, de ezzel csak újabb szitoktengereket engedtek szabadon, ami csak áradt belőle. Még az érmét se tudta a nyakába tűzni, így meg kellet elégednie All Mightnak azzal, hogy Bakugo szájába aggassa, mint valami piercinget.

Így ért végett tehát a Sport Fesztivál, amit a Choujin Olimpiáról mintáztak. Aizawa bejelentette, hogy holnap és holnapután pihenőnapot kapunk. Örömmel az arcomon léptem le, pedig a legbelül borzalmasan éreztem magam, hogy egy barátommal ennyire kiszúrtam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://animekesgames.blog.hu/api/trackback/id/tr1314749975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása