2019. március 12. 15:45 - Ragnafan1992

BnHA Stark Knight Deku. 8. Fejezet: Osztályelnök választás és egy igaz hős neve.

A vasárnapi őrült és kemény edzés után a hétfő reggel hamar eljött. Viszont, a mai nap reggele tartogatott meglepetést.
Eijirou eléggé vihogó hangulatban volt. Én tudtam miért. Kacchan székére egy tubus pillanatragasztót öntött, hogy fel ne tudjon kelni belőle, ha egyszer ráült. Komolyan, ez az ötlet olyan, mint fogni a Narutot és szuperhősökre cserélni a szereplőket. Tetszik! Na de vissza a lényegre, a szívatás bevált. Kacchan amint ráült, már késő volt neki. Ráadtam egy kis slusszpoént, hogy én is benne legyek. Odamentem a padja elé és igazi kárörvendő vigyort engedtem felé.
- Kacchan! Tudod, ki az, aki pénteken csúfos kudarcot vallott? Te, mikor próbáltál legyőzni!
A reakció totál kiszámítható volt. Amint felállt, már össze is csuklott. Eijiro és én könnyeztünk a röhögéstől, míg Kacchan feje annyira forró volt, hogy azon szalonnát lehetett sütni. Ezt nevezem ideális reggeli kezdésnek.

A délelőtt a továbbiakban csendesen telt el. Kaja után visszamentem a teremben, ahol rajtam kívül csak Tsuyu volt, aki nagyban olvasott miközben kéz nélkül ette a chipset. Sok férfi megirigyelhetné azt a nyelvet. Ránéztem a könyvre.
- Légy jó mindhalálig? – kérdeztem egy kicsit hangosan.
- Igen. – válaszolta Tsuyu. – A kedvenc könyvem.
Nem kérdeztem többet, mert ez nem lehetett véletlen, hanem Ragna agymenése. Gondoltam, hogy zenét hallgatok, ám ekkor Ochako nyomott be egy igazán funky számot telójáról, igaz véletlenül. Ekkor ugrott be, honnan ismerős a szám: Erre a zenére kínoztak egy maffiózót a Golden Windben. Nem is bírtam megállni, hogy ne úgy táncoljak úgy, ahogy az animében láttam. A bejövő osztálytársaim közül ketten rögtön beszálltak. Rövid, de poénos pillanat volt. Akik észrevették Jackos mozgásom, kérték, hogy csináljak ráadást és abba a táncba még Mirio is becsatlakozott, aki a csődületre jöttek be. Akik nem táncoltak, felvették kamerára. Magamban gyanítottam, hogy a JoJo fanok most sem lesznek elragadtatva.

Délutáni órára becsöngettek és szinte egy időben jött Aizawa. A legfurcsább, hogy egy hálózsákot is hozott magával. Itt tervez aludni?
- Tisztelt osztály! Ideje két fontos dolgot megcsinálni. Mindkettő létfontosságú jelen esetben. Az elsőben……
Ez most direkt szívatás? Hatászünet? Mindenki izgult. Még Torun is látszott, akinél csak azért fura, mert a ruháján kívül semmit se látsz rajta. És tudom, mire gondolnak a perverz férfiak: Ha ebben a világban a sliccük le van húzva, pedig felhúzták és a tárcájukból némi bankó eltűnt, akkor nem a véletlen vagy a feledékenység műve! Félre a disznó viccekkel.(Különben is, nem olyan lány. - R) Aizawa fél perces hatásszünet után jelentette be.
- Osztályelnököt választunk!
Ettől kis híján fejeltem le a padot. Ez normális sulikban és akadémiákban is van. Miért kerít akkora feneket belőle, hogy komollyá tegye a dolgot. Aizawa egy dobozt rakott le a tanári asztalra.
- Mindenki egy papírra írja le a jelöltje nevét. Mindenki egyszer szavazhat és ez a több személyiséggel rendelkezőknél sem kivételek! Saját magatokra nem szavazhattok! Kezdhetitek!
Erősen agyaltam, hogy ki legyen. Kacchan? Kizárt! Vezetési szintje nem ütné meg egyetlen politikai párt igazságmondásának kombinált szintjét. Tsuyu? Nem lenne rossz ötlet. Ekkor az agyamban felvillant az ötlet. Iida! Persze, szigorú, de igazságos és jószívű. Ráadásképp, testvére Ingenium, a Turbo hős, ami Tuner, tehát lehet használni Synchro idézéshez……Cseszd meg, Ragna! Ne igyál már annyit, miközben ezeket a sorokat írod. (Hidd el, nem iszok! Csak írás közben nézem a Yugioh 5 D’s és véletlenül megkevertem a dolgokat!- R.) Oké, csak legközelebb figyelj oda jó? És te a Speed Warriorra gondoltál, ami nem Tuner. Amire ki akartam térni, hogy még protekciója is van. Bedobtam a jelöltemet. Amint mindenki végzett, Aizawa sorban olvasta fel a neveket. Ekkor jött a hatalmas meglepetés. Nem olyan, mint amikor a lányról lekerül a szoknya és előbukkan az egyszemű, de ahhoz hasonlít. Az én nevem került elő a legtöbbször. Ki kellet mennem a tanári asztalhoz. Magamban azon agyaltam, hová tűntek a beszédek, a lefizetett szavazók és a még jobb kérdés, miért én? Az szórakoztató, hogy látom Bakugo tekintetét, ami hajazott egy forró piszkavassal felingerelt csörgő kígyó nézésével. Ám nem értek én a vezetéshez. Kiálltam az asztalhoz úgy, mintha valami rosszat tennék. Csak hebegtem-habogtam, míg végül kijött belőlem az, aminek ki kellet jönnie.
- Megmondom a frankót, barátaim! Inkább átadnám a vezetést Tenya Iidanak. Én nem vagyok tökéletes ehhez a feladathoz. Persze, ha ez lehetséges. – mondatom végén Aizawara néztem, aki készült bevágni a szunyát.
- Felőlem. – mondta félvállról és a fejére húzta a hálózsák maradékát. Ám mielőtt Iida odajöhetett volna a helyemre, felemeltem a kezem. Az osztály figyelt rám.
- Viszont, szeretnék valamit mondani. Halottam nagy hírét, hogy kémkedtek utánam, mert nem hisztek abban, hogy Quirk nélkül vagyok ott, ahol vagyok. Most mondom mindenkinek: Nincs Quirkom és amit csinálok, az egy harcművészet.
- Ezt én nem veszem be! – kiáltotta Eijirou. – Amikor a vizsga után meggyógyítottad a lábam, az nem lehetett szimpla ember műve!
- Dehogynem! – válaszolta Ochako. – Ez képességek nélkül is meg lehet csinálni. Úgy hívják: Akupunktúra.
- De meg tudja növeszteni az izmait! – kontrázott rá Mineta, aki eddig kussban ült. – Azt meg átlagember soha nem tudná megcsinálni!
- Az meg szimpla testbeli parancs, hogy az izmaimat teljes körűen tudjam használni. És mielőtt bárki kérdi, hogy ezt hogyan érheti el az ember: Passz! Ez már inkább biológia és lefogadom, hogy nincs köztetek egy biológus sem, pláne nem, aki érti az emberi biológiát teljes körűen. – adtam meg a választ.
Erre az osztály már nem tudott kitalálni semmit. Ekkor Iida lépett oda hozzám. Én illedelmesen félreálltam és visszamentem a helyemre. Iida rögtön belefogott.
- Köszönöm szépen Midoriya. És az első kérésem az osztály fele, mint elnök, hogy azonnal bocsánatot kérjenek tőle! Nem volt szép, hogy ennyire nem bíztunk meg az osztálytársunkban és pedzegettük a magán életét. Nem hőshöz méltó az, amit csináltunk!
Mindenki engedelmesen felállt és meghajolva bocsánatot kért, kivéve Tsuyut, Todorokit és Iidat. Azt a hármat, aki nem vájkált a magán életemben. Intettem, hogy nincs semmi baj, de ők sorba jöttek hozzám, hogy személyesen is megtegyék azt, amire Iida megkérte őket. Mindegyik sráccal kezet fogtam, a lányokat megöleltem. Mielőtt kérdezitek: Torut is megöleltem és nem! Nem hideg a teste, csak láthatatlan. És átlagos testsúlyú. Remélem nincs több kérdés ezzel kapcsolatban. Remek!

A közjáték után azt vártuk, hogy Aizawa folytassa, de ő csak feküdt a hálózsákjában. Egy perc nem telt bele, hogy kinyíljon az ajtó és egy igazán dögös hősnő jöjjön be, aki tanít is minket. Minetára néztem, akinek szemében felismertem Quagmire féle nézést. Magamban reménykedtem, hogy nem készül az övébe dobni egy 100 Yenes bankóst, mint az első órán, amikor elkezdett tanítani. Olyan sallert kapott a csóri, hogy átrepült a termen.
- Ez a nő még mindig úgy néz ki, mint Poison a Street Fighter szériából! – kiáltottam fel meglepetten.
A legtöbben felnevettek, még a megnevezett nő is mosolygott. A padhoz ment és levágta magát olyan lazán, mintha ő lenne a főnök.
- Nagy a képzelőerőd kissrác! Ez tetszik! Amúgy a nevem, Midnight!
Ne tévesszen meg senkit a megnevezés! Nem felnőtt filmekben szerepel, hanem a Quirkje miatt nevezik így. A bőre altató gázt termel és aki beleszimatol a gőzbe, az kidől. Amíg azon agyaltam, hogy mennyire király lenne, ha az altató helyett marihuána gázt árasztana, addig belefogott mondandójába.
- A mai második feladatot én prezentálom! Egyszerű, ám annál befolyásolóbb feladatot kaptok. Határozzátok meg a hős neveiteket! Ez látszólag egyszerű, de abba gondoljatok bele, hogy az a név, amit ma megadtok, életetek végéig meg fog maradni. Tehát, nem olyan, mint egy Steames felhasználónév, amit kényetek szerint nevezhettek át! Kezdhetitek.

Hmmm. Ezt én fontosabb feladatnak mondanám, mint az osztályelnök választást. De mi legyen az? Emlékszek, gyerekként All Might Jr. Akartam lenni. Annyira ennivaló voltam. Tudjátok, miről beszélek. Ám most, hogy nem All Might árnyékában állok, jobb volna saját nevet kitalálni. De mi legyen? A Göncöl szekér öklét használom, de az túl magamutogatónak hat. Alapnak viszont jó! Stardust Crusader, vagyis Csillagpor keresztes lovag? Áh! Egy dolog, hogy plágium szagú a dolog és már elég a JoJo utalásokból. Japan Knight? Bele se fogok, hogy ez miért nem kivitelezhető! Deku? Önmagában egész jó név, de…….MEGVAN! Papírra leírtam és megvártam, amíg a Mina Ashido bemutatta a nevét. Alien Queen. Az örömteli hír, hogy nem csak én szenvedtem ötlet hiányban és szereti a klasszikus horror filmeket egyben. Bakogu sem valami kreatív, mert maradt a Kacchannal, bár én eszeveszett színvaknak hívnám. Tsuyu a Froppy elnevezést választotta. Pontosabban: Az esős időszak hőse, Froppy, ami Quirkja miatt tökéletes választás. A további neveket, ahogy az eddigieket is, Midnight polgári nevén Nemuri Kayama hol dicsérte, hol pedig kétségbe vonta és megvárta, hogy az illető kitaláljon valami mást.
Végül én kerültem sorra. A tanári asztalhoz mentem, hogy megmutassam az osztálynak a hős nevemet. A papírra csak annyi volt írva: Star Knight Deku. A legtöbben csodálkoztak.
- A Deku nevet még Kacchan aggatta rám és megmaradt. A Star Knight pedig a két részletből jött ki, ami a harcstílusomra mutat.
Poison, akarom mondani, Midnight elcsodálkozott egy kicsit.
- Érdekes. Hallottam valaha egy hősről, akinek a neve Star Knight volt. De, mindegy. Jó választás. – mondta gyorsan és felírta a papírra, amire mindenki nevét felírta, aki eddig jelentkezett. Miért éreztem úgy, hogy az a mondat azonnali terelés volt a végén? Ennek utána kell nézni, amint vége az órának.

Végül mindenkinek megvolt a hős neve. Midnight felállt.
- Szép munka volt mindenkitől! Lényegében ennyi volt a mai nap.
Ilyen korán? Egy óra sem telt el. Fel sem volt időm tenni egy kérdést sem, mikor Aizawa kibújt a hálózsákjából és felállt.
- A mai nap azért ennyire rövid, mivel holnap egész napos gyakorlatot tartunk. A hősök egyik elemi feladata a civilek megmentése bármilyen körülmények között. Ezt gyakoroltatjuk veletek holnap! Ezt viszont nem itt fogjuk megcsinálni, mert az akadémia területe túl kicsi. Speciális központban fogtok tanulni, ahová busz fog elvinni. Reggel 8-ra legyen itt mindenki az akadémia bejárata előtt. Ennyi akartam mondani. Sziasztok! Jó pihenést!
Aizawa mondatát örömmel fogadtuk. Felkaptuk a motyónkat és elindultunk kifelé, ám én rögtön el lettem hívva a tanári felé. All Might akart velem pár szót váltani. Engedelmesen bementem és köszönés után leültem. Most a vézna formájában volt.
- Hallottam, hogy kémkedtek utánad. Igaz ez, Midoriya fiam? – kérdezte tőlem komoly hangnemben.
- Igen, de már megoldottam….
- Nem arra vagyok kíváncsi, hanem arra, hogy lebukott-e valaki leskelődés közben? – vágott közbe All Might.
- Igen. De ezt is megoldottuk. Urahara a segédjévé fogadta. – válaszoltam. Eszem ágában nincs elmondani, hogy ki az. Szerencsére, nem akart a személyéről érdeklődni.
- Ez meglepő. Urahara gyűlöli a kémkedő embereket. Mondjuk a technika, amit tanulsz hétpecsétes titok. Te nem igazán kezeled úgy. Egy nap többször is meggyógyítod a kisebb sérülést szenvedő társaidat. Sokan azt pletykálják, hogy van Quirk a birtokodban csak sajnáltatod magad. – foglalta össze a mások által vélt igazságot, amit eddig is halottam.
- Engem nem érdekel! Ha valaki bajban van, akkor mindenképp segítek rajta! Ez az én elvem és ez is fog maradni. – mondtam válaszként. – Viszont szeretnék feltenni egy kérdést. Ki volt Star Knight? Emlékeim szerint az elmúlt években nem volt ilyen hős.
All Might kis szünet után válaszolt.
- Egy régi hős, akit utáltak a hős kollegái, mert neki nem volt Quirkje, mégis hősként harcolt. De ez egy titok és nem vagyok hajlandó elmondani ki az és mi volt a múltban.
- De miért…….?
- Elég legyen annyi, hogy az ötven évvel ezelőtti történteket jobb is nem firtatni! Majd elmondja ő, ha ő szeretné.
- Én akkor is utána fogok nézni az egésznek. Ha ti nem vagytok hajlandóak beszélni, akkor majd megkeresem magam. – zártam le a témát. – viszont csak emiatt hívtál ide, All Might?
Meglephette, hogy ilyen gyorsan váltok témát. Emiatt kicsit elmosolyodott.
- Nem egészen. A tervem bukott, amikor elutasítottad a One for All-t, az örökségemet. Van szerinted alkalmas jelölt?
Ez már érdekesebb kérdés volt.
- Szerintem egy végzős diáknak add át, aki szerintem tökéletes lenne a feladathoz. Én csak egyet ismerek közülük: Miriot. Meg egy lányt, akinek kezeltem a derékfájását, de passzolom a nevét, mert be se mutatkozott. – vontam meg a vállam. – Különben, mennyire nehéz kitanulni a technikát? – érdeklődte meg. Láthatólag All Might leragadt a nőnél, de ez csak látszat volt.
- Nagyon. Annyira, mint neked kitanulni a Hokuto Shinkent. – súgta halkan, hogy ne hallja meg senki más, ha valaki véletlenül bejönne.
- Szerintem Mirio lenne a legjobb akkor is. Állítólag évfolyamelső és sok diák azt a nevet adja rá, hogy a következő béke harcosa, mert az elveitek is egyeznek. Csak ne lenne az a Vault Boyos feje.
Ezen a megjegyzésemen hatalmasat nevetett.
- Ez tetszik! De rendben! Még fontolóra veszem ezt az ötletet. Csak ennyit akartam mondani. Menj és pihend ki magad! Holnap kemény napod lesz.
- Rendben. Viszlát! – mondtam és meghajoltam.

Tíz perc után már az akadémia kapuján sétáltam kifele. Álmomban nem gondoltam volna, hogy véletlenül bár, de egy régi hős nevét veszem fel. Otthon utána néztem a neten, hogy kicsoda volt Star Knight, de semmit nem találtam róla. Ennyire a feledés homályába akarták taszítani annak hírét, hogy Quirk nélkül volt hős?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://animekesgames.blog.hu/api/trackback/id/tr6814684716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása