2019. április 07. 15:06 - Ragnafan1992

BnHA Stark Knight Deku 5. Fejezet: A titokzatos idegen és robbanások. A Top 16 küzdelmei.

Jelezték a meccs kezdetét. Felvettem a küzdő pozíciót. Ám Shisho, az ellenfelem csak állt zsebre tett kézzel. Megszólalt olyan nagy mellénnyel, mintha már nyerte volna a harcot.
- Az a retkes majom nem való hősnek. Méghogy a büszkesége miatt adja fel? Na, ez a szánalmas!

Na most húzta fel olyan magasra a vérnyomásom, ahová már a Hubble Űrtávcső se lát el. Rólam mondjon, amit akar, de ha az osztálytársaimat sértegeti, a beleivel fogok ugrókötelezni.
- Betapasztom a pofád, te ki……!
Rohammal próbálkoztam, ám teljes üresség. Nem éreztem semmit, csak álltam ott az aréna közepén. Miért? Csak nem! Picsába! Ennek a Shisho nevű egyénnek ez a Quirkja. Bárki, aki válaszol neki, átveszi felette az irányítást. Miért csak most esik le?! Ezzel most kapáltam el a győzelmemet.
- Fordulj meg és sétálj le a harctérről. – hiába csak suttogta, a fejemben visszhangoztak a szavai úgy, mintha üvöltené. Engedelmesen megfordultam és lassú léptekkel indultam meg az aréna széle felé. Próbáltam a testemet arra késztetni, hogy hagyjam abba, de teljes köd volt. Próbáltam magamban fohászkodni bárkihez, akárkihez. Ragna, segíts! (Sajnálom. Szívesen segítenék, de akkor íratlan szabályt szegnék meg. – R.) Cseszd meg! Tudom, hogy szabályellenes, de……

Ekkor néztem fel a színpadra. Valaki engem figyelt. Magas, izmos, rövid, barna hajú férfi volt az. De a tekintete mintha belelátna a fejembe és feloldaná az agymosást. Mintha egy másik hang szólalt volna meg. Shishoénál sokkal erősebb és keményebb hangnemben.
- Ébredj fel!
Ekkor tértem magamhoz. Az aréna szélén voltam. Shisho valószínűleg már magának tudta a győzelmet. Nem készült fel egy ellen támadásra. Letéptem a ruhám egy darabját, majd azt kettőbe és bedugaszoltam a fülemet úgy, hogy ne lássa. Megfordultam és a középső ujjamat mutattam az ellenfelemnek. Aztán ismételt rohamot indítottam felé. Meglepetésként érhette, de hamar gatyába rázta magát. Két meridián pontját eltaláltam mindkét lábában, de időközben egy sallert kaptam tőle. Nem érdekelt, mert sikerült a tervem. Az csak pofázott, ám most biztonságban válaszolhattam, hiszem ez olyan, mint a magamban beszélés. Ujjammal felé mutattam.
- Eltaláltam az Agni és Rudra pontokat. Akaratlanul hátrafelé fogsz sétálni, míg ki nem mész az arénából. Ez a csatát már megnyertem!
Shisho magabiztossága pánikká vált, amikor észrevette, hogy nem hat a Quirkja rám. A pánikja akkor alakult át félelemmé, mikor tényleg lassan lépkedett hátra. Ismét nem hallottam semmit a mondataiból.
- Egész jó Quirk birtokosa vagy. Ha tökélyére fejleszted, jobb hős lehetsz bárkinél. – ez volt az utolsó mondatom, mielőtt Shisho lelépett volna a ringből.

Vége volt az első meccsnek és így győztem. Kivettem a ruhacafatokat a fülemből. Shisho ezt látta és akkor döbbent le. Rájöttem a titok nyitjára. Kértem felemelt ujjal felé, hogy figyeljen. Noha engem éltetett a közönség, őt se hagyták szó nélkül. Én leléptem a kijárathoz, ahol All Might várt. Meg sem vártam, mit mond.
- All Might! Ki volt az a nézők közül? – kérdeztem az ujjamat mutatva.
Felnézett oda, ahova mutattam. Senki nem volt ott.
- Nem látok senkit. Miért kérded?
- Egy férfit láttam, aki rám nézett és sikerült felébrednem az agymosásból.
All Might erre meghökkent. Végül kis idő után felnevetett.
- Nem tudom, miről beszélsz, Midoriya, fiam! Szerintem erős volt az elméd és ezért törted meg az átkot. De most pihenj és nézd meg, ki fog ellened kerülni.
Bólintottam és indultam a lelátók felé. Viszont, láttam Todoroki vitatkozik valakivel.
- Te vagy a mesterművem. Ha használtad volna a bal oldalad, akkor nyerhettél volna már a legelejétől kezdve. – mondta egy szemrehányó hang, amiben felismertem Endeavort.
- Anyám képességével fogok nyerni és nem használom azt a mocskot, amit te adtál nekem. – mondta Todoroki, miközben elment mellette.
- Nem lesz más választásod. Előbb vagy utóbb az az erő kevés lesz. És akkor mit fogsz tenni? - kérdezte Endeavor, de erre választ se kapott. Megértem Todoroki miért nem válaszolt. Ha nekem ilyen apám lenne, hezitálás nélkül pofoznám fel.

- Következik a második mérkőzés! Todoroki Shouto Sero Hanata ellen! – üvöltötte Present Mic. Mire a két harcos elkezdte a meccset, addigra már az osztálytársaim között foglaltam le egy üres helyet. Sero se perc alatt cselekedett és köteleivel azonnal körbefonta Todoroki derekát és kezét, majd az aréna széle felé lökte. Ám Todoroki ekkor egy hatalmas jégoszlopot csinált. Pontosabban, a hatalmas szó kevés volt ide, mint medvesajtban a brummogás, mert a stadionnál is magasabb volt. Ami a legijesztőbb, hogy a pofám előtt is végigment a jég. Ennyire eszét vehette a düh? Mivel Sero teljesen befagyott, ezért Todoroki jutott tovább. A tömeg azt skandálta, hogy „Rá se ránts.”.

A leolvasztás után következett a harmadik mérkőzés. Shiozaki Ibara, a B osztályból, akit valamiért Present Mic orvgyilkosnak írt le, ellenfele Pikachu emberbőrben, avagy Kaminari Denki. Ez a csata se tartott sokáig. Kaminari azonnal indította a pusztító 1,3 millió voltos támadását, de erre Shiozaki azonnal a haját hívta segítségül, ami nagyon effektív volt. Egy dolog, hogy az ebből készült védőpajzsa megvédte a villámoktól, de még arra is képes volt, hogy egy a föld alá leküldött hajával lefogja ellenfelét. Ekkor jöttem rá, hogy nem ok nélkül indák volt a Quirkjának a neve. Kicsit hangosan gondolkodtam, aminek az lett a következménye, hogy mindenki meghallotta. Ochako megszólalt mellettem.
- Rögtön látod, és már jegyzetelsz és óvintézkedéseket csinálsz?
- Igen. – mondta zavartan. – Tök király látni olyan Quirkokat, amik az osztályunkon kívül láthatunk. Még a Quirkodról is írtam, a Zéró Gravitációról. – mondatom végén odalapoztam és megmutattam neki, amitől Ochako enyhén szólva lehidalt.
- Mindig is csodáltalak emiatt. – mondta elismerően. Kedves tőle.

A következő mérkőzésben Tenya Iida küzdött meg Hatsume Mei ellen. Hirtelen felfigyeltem Iida új eszközére. Egy spéci Jetpack volt, ahogy láttam. Biztos Mei műve. Ennyire tisztességes ellenfelet is ritkán lehet látni. Midnight láthatólag nem akart ebbe beleegyezni, de Iida elmondta az igazat és ezekután már neki se volt kifogása. Az érdekes dolgok csak ezután kezdődtek. Mei saját magára csatolt hangszerelésével az egész stadion hallhatta, hogy mit mond. Részletesen elmagyarázta találmányait, amikhez képest Szaki Dani is elszégyellné magát. Végül egy háló kilövővel fogta be Iidát. Ez még nem a meccs vége volt, mert Mei a további 10 percben csak a találmányairól papolt, ezzel kvázi Teleshop reklámmá alakítva a továbbjutásért szóló mérkőzést. Miután ezzel végzett, angolosan távozott. Így Tenya Iida jutott tovább a negyed döntőbe, persze nem tetszett neki, hogy kihasználták, de ez van.

Az ötödik meccset Aoyama Yuuga vívta Ashido Mina ellen. Ezt a csatát is gyorsnak lehet hívni. Aoyama az övéből lőtte ki a lézersugarait, ám Ashido kikerülte és a savat, amit a teste termelt arra használta, hogy korcsolyázzon a pályán. Az idő Ashidonak kedvezett, ugyanis ellenfelének megfájdult a hasa. A lány egy savlabdával hazavágta a lézert és az övet is, majd egy jól irányzott ütéssel intézte el a bájgúnárt. Ashido jutott tovább.

A hatodik mérkőzésem Tokoyami Fumikage harcolt Yaoyorozu Momo ellen. Csodák csodájára, ez sem tartott sokáig. Yaoyorozu pajzsot idézett meg Fumikage árnya ellen, ami védte az árnylény támadásait, ám nem volt ideje fegyvert kovácsolni, olyan gyorsak voltak a támadásai. Ennek végeredménye az lett, hogy az árnylény kilökte a lányt a ringből. Tehát Fumikage jutott tovább.

A hetedik mérkőzést Kirishima Eijirou vívta Tetsutetsu Tetsutetsu ellen. (Ez a név, basszus, a mai napig durva a számomra. – R.) Nekem is. Viszont, láttam, hogy Ochako nem ül a helyén. Ezért lementem az öltözőbe. Ott is találtam, Iida társaságában. Láttam a lányon, hogy félt. Teljes joggal, hiszen Kacchan lesz annyira vadállat, hogy teljes erejét bevesse a küzdelembe.
- Ochako! Mivel annyit segítettél nekem, ezért én is segítek. – mutattam meg a jegyzeteimet. – Van egy ötletem, hogyan fordíthatnád a robbantást a javadra.
- Köszönöm szépen. Tudod, engem mindig is le tudtál nyűgözni. Minden egyes nap újabb és újabb oldaladat mutatod meg. Ezért is örülök annak, hogy a barátom vagy és egyben a riválisom. – mondata közben Ochako az ajtóig ment. Megfordult és mosolyogva megmutatta a hüvelykujját, míg próbált vigyorogni, de a teste remegett a félelemtől. Csodálom ezért a bátorságáért. Odakint hallottam a meccs végeredményét. Döntetlen, mivel egy időben ütötték ki egymást. Ez várható volt, lévén, a Quirkjük is majdnem ugyanaz. Visszamentem a helyemre és vártam a nyolcadik mérkőzést.

El is érkezett annak az ideje. Bakugo Katsuki Ochako Uraraka elleni meccs. Ideje volt annak, hogy most egy lány alázza a földbe ezt a felfuvalkodott hólyagot, hátha az egója visszaasszál oda, ahová még a kínai szénbányászok sem ásnak le. Megkezdődött a meccs és Ochako azonnali rohamot indított. Ám Kacchan szó nélkül robbantott, egyenesen telibetalálva. Ám Ochako azonnal cselhez folyamodott. Nem is sejtette, hogy ez a nyavalyás mindenre felkészült. Az idő is Kacchannak kedvezett. Minél többet izzad, annál több fegyvere lesz. Egy afféle jojó játék alakult ki a harcból. Amint Ochako felé rohamozott, Kaccchan azonnal robbantott. A közönség egyoldalúan utálta a Szőke Sasukét. A lelátóról viszont Aizawa gyorsan gatyába rázta őket.
- A profi hősőknek mondom, akik ezt undorítónak mondják: Húzzanak haza és váltsanak szakmát, de szélsebesen! Nem látjátok, mi folyik itt?! Bakugo ismeri Uraraka erejét és távol tartja magától! Egy normális küzdelemben sincs helye úriemberségnek! És ezt ti is tudjátok nagyon jól!
Ekkor vettem észre Kacchan feje fölött a lógó legalább a fél aréna összes beton darabját. Hát ez volt a terve! Direkt rohamozott neki, hogy csak rá legyen fókusz és ne vegye észre a feje fölötti veszedelmet. Ochako kioldotta a szikladarabokat, amik azonnal lezuhantak, egyenesen Bakugo fejére. Ezzel egy időben Ochako ismételten megpróbálta felemelni ellenfelét. Ekkor Bakugo egyetlen, határozottan kemény robbantással az összes törmeléket felrobbantotta a feje felett. A robbanás hulláma szinte száraz falevélként söpörte el a lányt. Talán vége volt a küzdelemnek? Látszólag igen, de ebbe Kacchan is kis híján kimerült. Mikor látta, hogy Ochako felállt, ő támadott. Ekkor olyan történt, ami még számomra is döbbenetes volt. Ochako ugyanis egyetlen határozott mozdulattal megfogta Bakugo mindkét kezét és úgy szorította az aréna széle felé. Viszont, mintha a lány teste izmosabb lenne. Ez csak nem? A REVERSE DRAGON BREATH! Honnan tudja?! Hiszen ő nem is tanulta meg…..vagy mégis? Hiszen, ő lett Urahara segédje és a jegyzetek alapján meg tudta csinálni. És még előnyös is. Kacchant ugyanis váratlanul érte és egyre jobban közeledett az aréna széle felé. Magamban unszoltam a dolgot. Csak még egy kicsit, csak még egy centit….
Ám Ochako elájult a győzelem előtt egyetlen hajszállal. Szinte minden fizikai erejét elhasználta. Midnight odament és jelezte a meccs megállítását. Megnézte a földön fekvő lányt.
- A Mérkőzés véget ért! A győztes, Bakugo Katsuki! – jelentette ki Midnight.
Lementem a váróba, ahol Kacchannal találtam szembe magam.
- Mit akarsz, szarházi?! Pusztulj odébb! – dörgött rám Kacchan.
- Csak a váróba megyek, hogy lenne 100 gyűrűd, de ujjad egy sem. – mondtam neki eléggé kemény hangnemben. – Ha már itt vagy. Egy valamibe biztos lehetsz. Ha ellenem fogsz kerülni a döntőbe, olyat fogsz tőlem kapni, hogy még azt is leszázalékolják, akinek elmeséled. Világos?
- Fogadok, hogy a te fejedből pattant ki ez zseniális ötlet. – jelentette ki megvető hangnemben. A sértéseim teljesen hidegen hagyták
- Tévedsz. Az egészet Ochako találta ki. Ám, tudom mi zavar. – mondtam és felé fordultam. – Az, hogy az orrodnál fogva vezetett és kis híján kikaptál tőle!
Ezzel ott is hagytam. Az öltözőbe belépve Ochako fogadott.
- Nocsak. Ellátták a sebeid? – kérdeztem mosolyogva.
- Igen. – mondta bólintva. Noha csörgött a telefonja, nem igazán észlelte. – Mérsékelt kezelést kaptam, tehát rendbe jöttem. Sajnálom, hogy a te technikádat használtam. Ez szemét húzás volt tőlem. – mondta kicsit letört hangnemben.
- Nem haragszom rád. – mondtam és átöleletem, amit szívesen elfogadott. - Kár, hogy egy másodpercig még nem tudtál magadnál lenni. Akkor nézhetett volna az a gyökér, hogy kirepül a ringből. Sebaj, majd én elintézem ezt a Sasuke wannabet.
Ochako felnevetett ezen a kijelentésen.

A döntetlent lezáró mérkőzésen Kirijima legyőzte Tetsutetsut egy szkander bajnokságban. Immár megvannak, a negyed döntőbe jutottak. És én voltam az első, aki harcol, ellenfelem pedig Todoroki lesz. Elindultam az aréna felé, miközben Ochako sok sikert kívánt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://animekesgames.blog.hu/api/trackback/id/tr2214746611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása